Ga naar inhoud

abonneevoordeel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vandaag PhotoGraphicDesigner ge download. Tot 50% ging het kalm aan, ik heb een vrij langzame computer. Na die 50% ging het echter heel snel, een fractie van de tijd van die eerste 50%. Op mijn buroblad stond inderdaad Magix Exe. Aangeklikt en op installeren gedrukt. Toen kwam er een , zeg maar dosflits en weg was ie weer. Installeren lukt niet\r\nIk werk met XP en Firefox 6. Iemand enig idee?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;583444]En staat de download [ install ] nog wel op de Computer\r\n\r\ndan kun je het toch opnieuw proberen\r\n\r\ngeen andere dingen laten lopen , tijdens de installatie.[/QUOTE]\r\n\r\nheb hem opnieuw er op gezet.2e 50% weer veel sneller als de 1e. Verder draaien geen programma\'s Bij drukken op installeren weer die dosflits en verder niets.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;583446]Is de Computer geschikt voor dit programma.\r\n\r\nGenoeg werk geheugen \r\n\r\nEn hoeveel Schijfruimte is er nog beschikbaar.??\r\n\r\nSoms heeft de Computer even werk om de Install goed te activeren , dus nogmaals proberen en niet te snel onderbreken.[/QUOTE]\r\nNog 30GB schijfruimte en 1488 Mb virt geheugen. Vrije versie van 7 installeren lukt vreemd genoeg wel. Heeft wel maar 10% ruimte nodig in vergelijking met die andere.
Link naar reactie
Heb die dosflits hier ook. Hij zegt \"program too big to fit in memory\".\n\nDe oplossing hier is om het gedownloade exe-bestand uit te pakken met winzip (of winrar of 7zip of wat dan ook). Je krijgt dan een nieuw exe-bestand dat wel wil starten.\n\nHeb zelf de installatie niet afgemaakt, maar het lijkt goed te gaan zo. De originele download hoort 363 MB groot te zijn. Het uitgepakte exe-bestand 364 MB.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;583457]Heb die dosflits hier ook. Hij zegt \"program too big to fit in memory\".\r\n\r\nDe oplossing hier is om het gedownloade exe-bestand uit te pakken met winzip (of winrar of 7zip of wat dan ook). Je krijgt dan een nieuw exe-bestand dat wel wil starten.\r\n\r\nHeb zelf de installatie niet afgemaakt, maar het lijkt goed te gaan zo. De originele download hoort 363 MB groot te zijn. Het uitgepakte exe-bestand 364 MB.[/QUOTE]\r\n\r\nFoobar, bedankt voor de tip van het uitpakken. Ik heb het bestand magix.exe uitgepakt met 7-Zip. Het uitgepakte bestand heeft als naam: xtreme_photo_graphic_designer_5_silver_hub_nl.exe. \r\nIk gebruik Vista, dus klikte ik met de rechter muisknop op dat bestand en koos ik \"Als administrator uitvoeren\". Het duurde even voordat de installatie van start ging. Ga gerust even koffie zetten. Tijdens de installatie wordt reclame gemaakt voor versie 6, terwijl volgens mij versie 7 al op de markt is.\r\nNa de installatie is een herstart van de computer vereist. Daarna staat er een snelkoppeling op het bureaublad en een snelkoppeling naar MAGIX Fotomanager 10 in het snelstartvak.\r\nWanneer je het programma voor de eerste keer start, krijg je de melding dat dit een gratis versie is die je 7 dagen mag gebruiken. \"Met een eenmalige registratie kunt u het product te allen tijde kosteloos activeren en vervolgens onbeperkt gebruiken.\"\r\nKlik op \'Programma registreren\'. Je komt op de website van Magix terecht. Je kunt er voor kiezen om een nieuwsbrief te ontvangen, maar standaard staat daar al \'Nee, geen\' ingevuld. Dat vind ik netjes. Nadat de registratie voltooid is, krijg je een melding dat er een e-mail verzonden is met de activeringscode. Die e-mail kwam bij mij direct binnen. Kopieer de sleutel en plak die in het registratieveld.\r\nIk heb intussen diverse functies van het programma geprobeerd: de One click fix en het veranderen van een foto in een schilderij. De resultaten waren bedroevend slecht. Dit was echter nog niet mijn eindoordeel. Ik zal nog wat verder stoeien met dit programma.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;583461]Het is allemaal leuk en aardig maar waar staat dat registratie nummer?\r\nIk krijg na download en nadat ik wil installeren de volgende melding, plaatje:\r\n\r\n\r\nHet is jammer deze gaat aan mij voorbij er is geen 64bit versie jammer?!:rolleyes::(;)[/QUOTE]\r\n\r\nEven de post van porrelaar lezen: installeren, registereren en dan krijg je het een sleutel toegestuurd.\r\n\r\nNa uitpakken van de gedownloade exe zul je het uitgepakte bestand naar mijn idee wel gewoon kunnen gebruiken onder 64 bits Windows. Die kan immers ook gewoon 32 bits software draaien.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;583484]Even de post van porrelaar lezen: installeren, registereren en dan krijg je het een sleutel toegestuurd.\r\n\r\nNa uitpakken van de gedownloade exe zul je het uitgepakte bestand naar mijn idee wel gewoon kunnen gebruiken onder 64 bits Windows. Die kan immers ook gewoon 32 bits software draaien.[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik gedaan FooBar maar blijf dezelfde foutmelding krijgen helaas, overigens installeerde de nieuwste wel maar ja dat is een 30 dagen versie.\r\n\r\nAch volgende cadeautje van ons prachtige blad werkt misschien wel.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...