Ga naar inhoud

geen geluid windows live messenger


Aanbevolen berichten

goedenavond,\r\n\r\nik heb windows live messenger: versie 2009 (build 14.0.8117.416) al enige tijd op mijn pc staan en sinds gisteren hoor ik geen geluid meer als iemand tegen me praat of een wink stuurt.\r\nhet geluid van mijn pc staat op 6 en in msn staat \'\'alle geluiden dempen\'\' NIET aangevinkt\r\n\r\niemand een idee hoe ik het geluid terug krijg?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;583355]Voor de goede orde, je bedoelt [I]niet [/I]de microfoon geluiden (gesprek) van de ander, maar alleen [I]emoticons [/I]en [I]systeemgeluidjes[/I] (waarschuwingen) die het niet doen ?[/QUOTE]\r\n\r\nnee het gaat niet om de microfoon en cam geluiden.\r\nhet gaat erover dat als ik met iemand zit te praten en die minimaliseer naar taakbalk, en zodra hij/zij iets zegt dan hoor ik niks, ik hoor ook niks zodra iemand online komt
Link naar reactie
Onder \'[I]Extra - Opties[/I]\' staan drie sub-mogelijkheden waaronder geluiden beheerd worden. Dat zijn: \'[I]Berichten[/I]\', \'[I]Meldingen[/I]\', en \'[I]Geluiden[/I]\'.\r\n\r\nIk zou eens proberen om alles wat er onder die drie onderwerpen op het gebied van geluid kan worden ingesteld juist [I]uit [/I]te zetten (noteer hoe je ze nu hebt), en dan Messenger helemaal uitschakelen (ook uit je systeemvak, met een rechtsklik er op, en kiezen voor \'[I]Afsluiten[/I]\'), en dan weer starten. \r\nDan doe je hetzelfde, maar juist om ze weer [I]aan [/I]te zetten.\r\nDan weer Messenger helemaal afsluiten, en opnieuw starten.\r\n\r\n\r\nLet ook op dat onder de \'[I]Geluiden[/I]\' onder iedere individuele regel weer de mogelijkheid is om wel- of geen geluid in te stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...