Ga naar inhoud

Gratis g data werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Via abonnee voordeel heb ik G data 2011 gedownload. Ik had vorig jaar toen ik deze laptop kocht ook een voordelige G data 2011 cd erbij gekocht. Die is nu echter verlopen.\r\n\r\nAls ik de versie hier van computeridee wil installeren lukt dat. Hij start opnieuw op, en ik wil dan updaten. Dan krijg ik echter weer de melding dat hij verlopen is :s\r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen? Oude versie helemaal verwijderen misschien?
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;582884]Waarom heb je niet gewoon de licentie verlengd met een jaar?[/QUOTE]\n\nOmdat deze gratis was. En ik ben toch een Nederlander :cool:\n\nHeb nu de oude via programma\'s verwijderen gedeinstalleerd, en toen de cid versie geinstalleerd.\n\nNu werkt hij wel goed. Het installeren ging al anders. Nu zag je echt dat het de cid versie was. Ben alleen benieuwd hoe het met dat verlengen gaat, wat dus om de 3 maanden moet.\n\nEdit: Dit staat er:\n\n1. Registreer u via dit formulier. Na registratie krijgt u een link waarmee u het pakket kunt downloaden.\n\n2. U installeert eenmaal de software en verlengt de licentie telkens na 90 dagen. Na 90 dagen krijgt u van G Data een melding en een link om - gratis - te verlengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...