Ga naar inhoud

sony DCR-HC14E


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een Camcorder DCR-HC14E, maar die wordt onder Win7 niet (meer) herkend. Moet ik hiervoor een aparte driver installeren en zo ja, weet iemand waar ik die kan downloaden? \r\n\r\nHeb inmiddels het PMB (Picture Motion Browser) programma gedownload en geinstalleerd, maar die wil alleen video inladen vanaf een herkenbaar USB apparaat.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;581678]Er zijn geen revieuws, maar google geeft deze aan als geschikt voor W7:\r\n[url]http://drivers.softpedia.com/progDownload/Sony-DCR-HC14E-Camera-USB-Driver-Download-83018.html[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nhad ik ook gevonden, maar: \r\nSize / OS: 9.7 MB / Windows XP / Windows Vista \r\n\r\nhelaas dus. niet voor win7
Link naar reactie
Zoals ik al schreef, maar nu even de hele verwijzing \"(4) The supplied software (Picture Package), which is required for importing movies, is not compatible with Windows 7. Instead, please download and use PMB Ver.5.6.01 which is compatible with Windows 7 (except for Starter ([COLOR=\"DarkOrange\"]Behalve voor Windows7 Starter[/COLOR])).\"\n\nZover ik zelf heb begrepen uit het verhaal erom heen, gaat het hier om een stuk software wat je Camera herkent en dus de software van de Camera kan downloaden en eventueel bewerken!?\n\nIs dit de versie die je hebt geïnstalleerd? Want volgens mij zou deze PMB je Camera moeten herkennen, misschien moet je onder Apparaatbeheer even al je USB poorten verwijderen en dan de Computer opnieuw opstarten zodat Windows de USB poorten opnieuw kan installeren?
Link naar reactie
PMB Ver.5.6.01 heb ik inderdaad geinstalleerd, maar als ik de camera op de USB poort aansluit ziet de PC mijn camera niet (aan of uit).\r\nDe tip om eerst alle USB poorten te verwijderen vind ik wat triggy omdat ik niet goed kan overzien wat ik doe. Ik zie in Appraatbeheer van Win7 onder het kopje \"Universal Serial Bus-controllers\" wel 24 vermeldingen staan (b.v. USB Hoofdhub, USB apparaat voor massaopslag, Standard OpenHCD USB Host-controller, e.a.), moet ik die dan allemaal verwijderen. Met rechter muisknop op de hoofdgroep klikken geeft geen reactie, als ik op één van de 24onderstaande subitems klik kan ik \"installatie ongedaan maken\", is dat de bedoeling?\r\nSorry voor het onbegrip, maar ik ben geen prof.\r\nedankt en groet
Link naar reactie
[QUOTE=bierwagen;582010]PMB Ver.5.6.01 heb ik inderdaad geinstalleerd, maar als ik de camera op de USB poort aansluit ziet de PC mijn camera niet (aan of uit).\r\nDe tip om eerst alle USB poorten te verwijderen vind ik wat triggy omdat ik niet goed kan overzien wat ik doe. Ik zie in Appraatbeheer van Win7 onder het kopje \"Universal Serial Bus-controllers\" wel 24 vermeldingen staan (b.v. USB Hoofdhub, USB apparaat voor massaopslag, Standard OpenHCD USB Host-controller, e.a.), moet ik die dan allemaal verwijderen. Met rechter muisknop op de hoofdgroep klikken geeft geen reactie, als ik op één van de 24onderstaande subitems klik kan ik \"installatie ongedaan maken\", is dat de bedoeling?\r\nSorry voor het onbegrip, maar ik ben geen prof.\r\nedankt en groet[/QUOTE]\r\n\r\nOp elk apart met rechter muisknop klikken en kiezen voor verwijderen één voor één tot ze allemaal weg zijn en daarna de PC opnieuw opstarten dan zal Windows de drivers opnieuw installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;582011]Op elk apart met rechter muisknop klikken en kiezen voor verwijderen één voor één tot ze allemaal weg zijn en daarna de PC opnieuw opstarten dan zal Windows de drivers opnieuw installeren.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb geen optie \"verwijderen\", wel de opties:\r\n- stuurprograma\'s bijwerken\r\n- installatie ongedaan maken\r\n- zoeken naar gewijzigde apparaten\r\n- eigenschappen\r\n\r\noptie 2?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...