Ga naar inhoud

koppeling instellen via configuratiescherm??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=wilbertv;581684]bij een data cd kan ik wel op het icoontje klikken en dan opent ie wel[/QUOTE]\r\n\r\nDus eigenlijk kun je bijvoorbeeld: Zangeres zonder naam: Mexico.cda wel afspelen maar je kunt het niet lezen??\r\n\r\nOf wil je hem met een tekst verwerker LEZEN, zo ja dat kan wel met een programma als UltraEdit maar ik begrijp dan niet wat je bijvoorbeeld: \"!ì90@Œ¶ˆlìf›vf^¹äeß½l{·ÿö A½¾Æ!ØžÙ4ÛÛo¶ýƒeÛb ²2y£o¨H@(\r\n“Š‘œõA@mÐ r4l(@‚³ssï~öpÊ›cn~æð¥1ùâ#?ìAVP Q ÷ûDNí²Ú\Z\";88^wÿÄe“¿{¿Ùˆ?»ÿ/h»»>ö#|ˆÆ wýžN‘£G9øC!sžÚ6ç\Z\r\n»Ð1Ykî.øN{ŠŠÉØð^LOHdíÍ®+Š ™.¢…^êÍéV5nÈbì’éžN4’dvꠁåDU{©öofficiele versieÑ!3®Y–yù¥eóŸjSndz߽Ôåɳïvìüþ?±úÇ]…æ˜bÎt8õ=–˜y»Zn½÷)Zô:Ëö×Ϲ—lüý2W¹’™%>.‰’Ùt‹è;¢´QßÞºI@4°¶¸[5ì{Š.ÒvAüé®T)ôö^wëh)§P=ªP› õÐJ-officiele versieñÉë4pûG™ŸG”a@º$„öôëvWzÃ\'U£ÈÈeì¼°îÙw#WŒýÛ+—[H¼ñ¸O›ƒÏ•\'\\Ë¢¿;%\"ž¬B\'>ªÈ»officiele versieé)J:¦>¹6‘œË**›Dø!>L±¼¥× ÖÛýjî‹\Z³î¹ÏR´ÿû²Ôwm¾£cp‹Í·Ñ4ɾ´øÂC¶ŸÓ&øªøz¸£> Ùs´o%g!ý&UØc£*§rš—óf÷È«°lZÅiW¯^\\o-0ë=m¼4×Øgâa\ZžåË•r4ÏÝz¸+™&B€øèäyXX.ÅrùÑ£¢‚ʲ…Itìofficiele versieà\r\n -kdé:H¦º«Z%Z é ¶:º-ê“#2Qœ¢±}æÇbØÒH)ýµHëÕm¥:FJ.›nЁ±\"‘3]¢H¢g96y¶-Prö9[éÛlÌ3\"²mÓÖ‹,ïbËšm¸²ðØ3 °½=cJq浌~Ų\"Å4U,ö¦ÙÓC†CæÇpPDÉÐàBÝî´Øåh2TÝ\r\nzäÏH†¥™¬‹<õ _Нh1…É£€ÄtZ ¯BÊù¼¾âܾóÆže[«©ï,‰oL3K¾ãI±œÈ ¦úöofficiele versieh_oõÚ,¼1³”ÚÒ³•» ¶ã\'6çE´ –7ÓÑ!8Dø–ÆRF‡\r\n³µW*¸K>õe%§c©ƒÅ¦¬zJè…/ Ì\r\nU:nŠÍT£É5ÐÝNºN¶officiele versiee;(¦×Ã10}ƒFȃÎÿn\ZóM;¹èîf®‚P@Ò%ßåofficiele versieYvz-Z[˜‹‚\r\nù¦á†“ÏG;5\\Gº)9Iù9ŒrÖ[2¿B!´Ãh¤@ÚPPl@qDêŒXbR¯M–46TÚ5“È„ãÇEH‰TX}FÄofficiele versie$ŽMð*p•kIV…‘¦›»-tTZ™\r\nuúÕ*(–I¥N[œ¬NŽÅ¤“ÛíÍké–ª«:\"t’Zù_`žÇ(¶…“QŒ6²ÿû² \r\nÔKk¾ ¦MðŠMwÒ4ɾ®úF™7Â;µŸHѤø›œwz»„²YÚ—T˜OM ’”VȏÒL,ÇDžîØ–«xÁ&+pf\" hier mee moet of wilt doen??
Link naar reactie
Alle gekheid op een stokje, we hebben TS nog steeds niet kunnen helpen met zijn probleem.\n\nIk vermoed dat het geen probleem is want hij kan het bestand wel afspelen zowel onder Windows Media Player als onder VLCPlayer .\n\nOverigens is mij iets dergelijks overkomen een maand of zo terug toen was namelijk plots het normale icoon van de C,D en G Schijf er niet meer maar alleen het algemene icoon die met die drie gekleurde stipjes erin, even zo vrolijk waren deze na enkele weken weer gewoon terug zonder dat er door mij iets aan was gedaan.\n\nIk denk dat Microsoft soms dingen verandert en dan dingen als iconen niet terug zet of aanpast maar dat deze later gewoon weer worden ontdekt en wel weer herkenbaar zijn.\n\nVraagje aan TS, als je VLCPlayer als standaard afspeel apparaat instelt word het .cda icoon dan wel die van de VLCPlayer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...