Ga naar inhoud

moviemaker


Aanbevolen berichten

ik heb een film die ik gemaakt heb via een analoge camera op een schijf gebrand in avi en wil die nu met de moviemaker gaan bewerken. het inladen in de moviemaker gaat goed en ik krijg een goed beeld. als ik nu bij de bewerking delen naar de tijdlijn sleep onstaat er een wazig beeld. alles al geprobeerd maar kan er niet achter komen waar dit aan ligt.
Link naar reactie
Ik heb even gereproduceerd wat je nu eigenlijk bedoelt (had ik gelijk moeten doen) want nu zie ik waar je op duid, de tijdlijn waar je in knipt en plakt is wazig behalve het eerste beeld van elk filmpje in die zelfde tijdlijn.\nAls het linker beeld goed is dan kan het in elk geval geen kwaad en want de tijdlijn is een hulp en niet de volledige film.\nAls ik er een avi in gooi dan zie ik in de tijdlijn tig keer het zelfde beeld maar in het beeld links zie ik precies hoe de film word.\nAdvies gewoon door gaan en de film opslaan in DVD kwaliteit en op een DVD branden.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;577852]De tijdlijn is WEL de gehele film !\r\nWat is anders het doel er van ![/QUOTE]\r\n\r\nNee! de tijdlijn is niet de \"hele Film\" tijdlijn staat voor werkbalk in een video bewerkingsprogramma en ziet er in elk bewerkingsprogramma weer anders uit in imovie van Apple is alles wel helder en elk beeldje apart zichtbaar maar is het bewerkte beeld weer niet wat je uiteindelijk op je DVD krijgt daar moet je dus weer andere trucjes voor uithalen binnen het programma.\r\nIk heb toevallig een week of vier geleden een videootje van een vogeltje gemaakt wat is aankomen vliegen en sindsdien met de papegaai mee eet drinkt en in bad gaat en bewerkt met Live movie maker van Windows en het ziet er prima uit, het was een video van een uur gemaakt met een camera op statief bij de plaats waar de vogel het meeste zat er zat dus veel \"leeg\" materiaal in wat ik heb weggeknipt en er apart in een MP3 file geluid onder geplaatst gemixt uit een klassiek stuk rustige muziek en een MP3 van vogelgeluiden en er zo een video op DVD van gemaakt om te tonen aan de familie en dat is zeer snel en zonder echte ervaring prima gelukt in Live movie maker met behulp van de helpfile, in het linker beeld kon je prachtig het eindproduct zien worden zoals je het wilde hebben, stukje eraf stukje erbij.\r\nHet programma is in elk geval makkelijker te bewerken dan voorheen in \'95-XP.
Link naar reactie
Ik heb even snel een stukje uit het [URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=icz463UXI5w\"]filmpje[/URL] geknipt en geüpload naar YouTube het beeld is wat licht maar dat komt omdat de camera niet echt ingesteld was want het was natuurlijk niet de bedoeling om een aankomen vliegend vogeltje te filmen maar het moest gewoon even snel worden vastgelegd voor het nageslacht en de ongelovigen;)\r\nJe ziet dat ik er nu inclusief upload naar YouTube en het schrijven van deze reactie nog geen half uur mee bezig ben geweest.\r\n\r\nOja het geluid zo hard mogelijk zetten het is wat zacht opgenomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...