Ga naar inhoud

Iets heel appart met spel: Hidden Magic DL.


Aanbevolen berichten

Ik loop toch weer tegen iets aparts op met het - zoek en vind - spelletje Hidden Magic DeLuxe NL.\n\nAls ik hem op mijn computer zet dan zie ik geen pijl om te zoeken/klikken.\nAlle andere spellen natuurlijk wel.\nAan het begin zie ik heel even een pijltje maar dat is maar even, instellingen moet ik doen door te gokken, als iets even groen is kan ik klikken met de muis.\nMaar objecten aanklikken gaat niet, want je ziet totaal niet wat je doet.\n\nOp de andere computer, ook Win7 en AMD snelle processor, geen enkel probleem. Deze heeft wel een draadmuis.\n\nUiteraard bij mij andere draadloze en met draad geprobeerd, maar dat maakt niets uit.\n\nVreemd of niet?:D\n\nIk ben niet zo van de spellen, dus ik gooi het er gewoon af, maar omdat ik vaker tegen aparte dingen aan loop, laat ik het even weten, misschien kent iemand het.\n\nUiteraard ook het spel verschillende keren binnengehaald en steeds het installatiegedeelte in ongedaan gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...