Ga naar inhoud

Squeezeboxserver op Synology DS211J


Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik een Logitech Squeezebox Duet gekocht om vanaf een NAS via de Duet + externe DAC te gaan streamen.\r\nEerst de NAS geïnstalleerd en toen de Logitech. Om bestanden vanaf je NAS te streamen moet je Squeezebox server installeren. Dat heb ik eerste op mijn PC gedaan en toen de Squeezebox geïnstalleerd.Dat werkte prima en ik kon mijn hele 24bit/96 HD audio verzameling afspelen.\r\nEchter ik had 1 fout gemaakt. Ik had squeezebox server op mijn PC geïnstalleerd en als ik dus mijn PC uitzet, werkt de logitsch niet meer omdat hij de bestanden niet meer ziet. De server software draaide tenslotte op mijn PC.\r\nIk had Squeezebox server dus op de DS211J moeten installeren. Dus de Squeezebox server van de PC verwijderd en daarna de Synology Squeezebox server geïnstalleerd.\r\nWat mij toen opviel was dat normale flac bestanden (16bit CD) wel worden afgespeeld maar de 24bit/96 HD audio flac bestanden niet meer.\r\nWie heeft enig idee hoe dat komt. Via de PC worden ze wel via de Logitech Duet afgespeeld en via de DS211J NAS niet. Kreun, het gaat mij juist om die 24bit HD audio flac bestanden omdat ik audiofiel ben. Heb ik nu de verkeerde NAS gekocht? Wie kan mij verder helpen want veel kan ik er niet over vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...