Ga naar inhoud

Runtime


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,Ik heb op mijn compt windows 7 op de eerste partitie.Op de tweede parttie heb ik window XP Pro zojuist geinstalleerd, Als ik de ccompt opstart komt windows 7 niet meer tevoorschijn.Met het progje EASYBCD moet dat te verhelpen zijn,maar als ik dat open krijg ik de mededeling....Unable to find the runtime version... Nu heb ik geen idee wat dat betekent noch wat ik eraan moet doen Kan iemand mij helpen? B v b dank JOST
Link naar reactie
Hoe even. Ik ging te snel. Sorry. \nJe moet even instellen, dat je vanaf DVD opstart. (net alsof je Windows7 weer gaat installeren) Daar kan je op een gegeven moment voor \"Opstart herstel\" kiezen.\nWat je in elk geval natuurlijk niet moet kiezen is een nieuwe installatie, dan wel het formatteren van harde schijven. Dus goed lezen.\n\nNiek
Link naar reactie
Niekie, In Computer totaal nr9 2010 staat een artkel \"XP alsnog naast windws 7\"Met dat arttikel in de hand ben ik aan de slagg gegaan, en dat leek op een fluitje van een cent! Alleen het probleem met EASY BCD wordt niet behandeld. Nou hoopik maar op de gouden tip vor dat probleem . Ik ga nog verder speuren en als ik slaag geef ik je een seintje.Bedankt zover en groet JOST
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...