Ga naar inhoud

MP4 converteren lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk zit met een probleem, namelijk: Ik heb een video gemaakt (.mp4 met Camtasia Studio) en een vriend wil die op zijn MP4 speler.\r\nMaar ik heb al langer een probleem met het converteren van een .MP4 video naar een ander formaat. Het wil namelijk niet.\r\n\r\nAls ik JetAudio gebruik om te converteren resulteert het in een wit scherm.\r\nDamnVid levert een leuke error :D:\r\n\r\n[IMG]http://i54.tinypic.com/2n0ihax.png[/IMG]\r\n\r\nVerschillende andere programma\'s zoals All Video Converter doen ook niks en lopen alleen maar vast.\r\n\r\nDus nu is de vraag, hoe krijg ik het voor mekaar om een .MP4 naar een ander formaat?
Link naar reactie
Ik krijg bij het selecteren van de video een error:\r\n\r\n[IMG]http://forum.computeridee.nl/attachment.php?attachmentid=16034&stc=1&d=1307012086[/IMG]\r\n\r\nHet maakt niet uit of ik op Ja of Nee druk bij beiden krijg ik schokkerig geluid in Avidemux. Ik krijg het Output bestand niet geopend dus ik kan niet zien of het gelukt is.\r\n\r\nWaarmee kan ik dat zien?\r\n\r\nPs. Het gaat om een Philips GoGear Vibe
Link naar reactie
Da\'s op zich geen error, maar gewoon een vraag wat je wil doen. Gebruik bij voorkeur eerst No en als dat niet werkt kun je altijd nog Yes kiezen.\n\nVerder: welke codecs heb je geselecteerd voor video en audio (aan de linkerkant)?\nSchokkerig geluid in Avidemux zegt op zich niet zo veel over het te verwachten resultaat; meer over je computer denk ik.\n\nWat betreft je output filmpje zit je nu waarschijnlijk met een bestand zonder extensie. Avidemux zet namelijk niet automatisch de juiste extensie achter de bestandsnaam, die moet je zelf opgeven.
Link naar reactie
Zoals ik al zei hierboven gaat het om een GoGear Vibe.\nVoor video\'s moet het MJPEG aangeleverd krijgen in .MP4.\nZelf was ik er inderdaad al uitgekomen dat er geen extensie was.\nIk heb het filmpje trouwens net aan de praat gekregen in VLC, maar die speelt alleen geluid. :confused:\n\nIk mail zo het bestand wel even naar hem en ik vraag of hij het werkend krijgt op z\'n MP4. \n\nThomas\n\nedit: Voor de audio heb ik MP3 gekozen, die stond redelijk boven aan en met AC3 gaf Avidemux aan dat het gekozen geluid niet compatibel is met MJPEG.
Link naar reactie
[QUOTE=thomas479;573535]\r\nAls ik JetAudio gebruik om te converteren resulteert het in een wit scherm.\r\nDamnVid levert een leuke error :D:\r\n\r\n[IMG]http://i54.tinypic.com/2n0ihax.png[/IMG]\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nOp zich is dit een leuke voor de Rubriek \"vreemde meldingen in Computer Idee.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...