Ga naar inhoud

Een oudere versie van msn installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een oudere versie van msn te installeren.\r\nIk heb het geprobeert maar dan zegt de setup dat dit niet mogelijk is en dat ik verplicht de nieuwste versie moet installeren.\r\nDit wil ik hellemaal niet omdat ik al die poespas er niet bij wil.\r\nMocht iemand weten hoe dit wel kan gedaan worden dan hoor ik het graag.\r\nBedankt
Link naar reactie
Het zou wel gemakkelijker zijn, als je er even bij vertelde over welk besturing systeem het gaat. XP, Vista, Windows 7 32/64bit?\nVerder neem ik aan dat het over Windows Live Essentials gaat, waar Windows Live Messenger een onderdeel van is.\n\nBij het downloaden daarvan kan je kiezen om slechts \"onderdelen\" te installeren. je vinkt dan de \"poespas\" uit en houdt alleen WLmessenger over.\n\nAls je daarna WLMessenger opstart, krijg je inderdaad veel rommel voor je kiezen, maar met wat gezoek, kan je hem terug brengen tot aanvaardbaar en bruikbaar nmm.\n\nZelf heb ik 1 jaar geleden precies hetzelfde gedacht over die\" poespas\", maar ben nu een redelijk tevreden gebruiker.\n\nMocht je pc al (ongevraagd) voorzien zijn van alle onderdelen van WL Essentials dan kan je via het configuratiescherm > sorftware kiezen voor \"verwijdering\" waarna je de vraag krijgt welke onderdelen je wilt verwijderen. Dan hou je alleen WLMessnger over. Die moet je dan nog even naar je zin instellen.\n\nEn oudere versies zijn wel op internet te vinden. Ik vrees alleen dat zoiets maar tijdelijk werkt. Je zal daarna erg goed op je updates moeten letten, want Bill (die van Microsoft) voorziet je ongevraagd toch weer van de \"nieuwste\" versie inclusief \"poespas\".\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb geprobeert een oudere versie te installeren maar werkt niet.\r\nIk heb update\'s van microsoft uitgeschakeld maar op de 1 of andere manier weten ze dit te omzeilen zodat er toch een pop up opduikt wanneer je een oudere versie probeert te installeren waarbij je enkel de keuze krijgt om een update ui te voeren.\r\nIk heb dan Amessenger geinstalled maar dat is ook niet naar mijn volle goesting.\r\nDus uiteindelijk maar toegegeven aan de dwangmatige update en live messenger geinstalled en de poespas erbij genomen.\r\nSpijtig, de goeie ouwe tijd is er geweest.
Link naar reactie
Probeer deze eens : [url]http://www.azdownloads.nl/download/Windows-Live-Messenger-9.0.html[/url] \n\nOf deze: [url]http://dutch.feedburner.es/lv/group/view/kl25309/Windows_Live_Messenger.htm[/url]\n\nWel eerst alles van Windows live Essentials verwijderen, via het configuratiescherm > software en opnieuw opstarten, voor de download en installatie van 2009.\n\nNiek
Link naar reactie
Oudere versie gaat gewoon niet lukken en terecht! De reden dat er nieuwere versies zijn uitgkomen is oa omdat er \'exploits\' waren die via de oude msn allerlei mallware konden versturen en ontvangen. Zou jij die oude versie weer gebruiken, dan zou jij dus een van de verspreiders kunnen worden.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...