Ga naar inhoud

D-link DIR-635 RangerBooster N 650 router


Aanbevolen berichten

Goeiennacht,\r\n\r\nKunt u me antwoorden op de volgende vraag?\r\nGisteren is een technieker geweest van electrabel om de tariefmeter te vervangen in de stroomverdeelkast.Nadat de stroom was afgesloten vielen de lampjes uit van mijn router en kon ik geen internet verbinding meer maken.Weet u soms hoe ik opnieuw contact kan krijgen met het internet?Als ik de stekker van de router uit het stopkontakt haal en daarna hem er weer insteek gebeurt er niets en brandt er geen enkel lampje op de router.De telenet-modem werkt normaal,ik heb hem voorlopig met een andere bestaande utp kabel op mijn laptop verbonden en de netverbinding is aangesloten als een tweede netwerk.Dit werkt goed \r\nIs de router kapot of kan ik dit nog goed krijgen?\r\nDank bij voorbaat.\r\nGrtz\r\ngilberto :mad:
Link naar reactie
Ik weet niet waar je router staat die niet werkt, maar heb je hem al geprobeerd in een andere wandcontactdoos aan te sluiten of met een spanningszoeker de wandcontactdoos getest? Of is misschien het indrukken van het aan/uit knopje op de router een oplossing. Als een apparaat stuk gaat omdat de spanning plots wegvalt, dan is er toch al iets met het apparaat aan de hand geweest, en kun je de monteur van electrabel nooit de schuld geven.
Link naar reactie
Goeienmiddag,\r\n\r\nDe wandcontactdoos is in orde,ik heb de radio aangesloten en hij speelde normaal,dus de stroomtoevoer is goed.Er is geen aan-uit knopje aanwezig op deze router,wel een reset.Daarop reeds een paar maal geduwd,maar er gebeurt niets,geen enkel lampje brandt,alhoewel de router is aangesloten op mijn telenetmodem die goed werkt. \r\nAls je de router in de wandcontactdoos steekt, moet er dan een lampje oplichten?\r\nOf gebeurt dit alleen maar als je verbinding krijgt met de router?Dus als je die opnieuw configureert.Als er geen enkel lampje meer brandt op de router als je hem in het stopcontact steekt,is hij dan kapot?\r\nGrtz\r\ngilberto :(
Link naar reactie
Goeiendag Niekie 30,\r\n\r\nDe adapter waarin zich de spoeltjes bevinden wordt niet warm als hij een hele tijd in de wandcontactdoos heeft gezeten.Ik heb gebeld met electrabel en ze hebben me beloofd dat ze een formulier zullen opsturen,waarop ik de klacht kan formuleren.Dus ik wacht af en zal bij mijn computerleverancier een zelfde nieuwe router bestellen.\r\nDaarna laat ik u nog iets weten.\r\ngrtz\r\ngilberto :)
Link naar reactie
Goeiendag Niekie 30,\r\n\r\nOndertussen is de computerleverancier gekomen en heeft de adapter vervangen door een nieuwe adapter.En alles werkte weer normaal,de leds begonnen weer allemaal te branden.Hij zei dat de adapter was kapot gegaan toen de technieker de stroom op de stroomverdeelkast weer aanzette en er zo teveel spanning ontstond op de adapter van de router.De electriciteitsmaatschappij had een brief geschreven dat ik mijn brandverzekering,waarin meestal een electriciteitsgarantie is bij ingesloten,moest verwittigen voor een tussenkomst in de onkosten.Dit zal wel niet nodig zijn,de nieuwe adapter zal wel geen fortuin kosten.\r\n Ziezo, weer wat ondervinding bijgeleerd.\r\n Grtz\r\n gilberto :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...