Ga naar inhoud

RealPlayer werkt niet goed


Aanbevolen berichten

W7 geeft aan RP werkt niet goed en verwijst naar de website van RP. Hier is echter niets te halen. \r\n\r\nIk heb de check media gedaan en alles staat in de library volledig. Echter mijn downloads staan in INDEX\\Mijn Video\'s\\Realplayer Downloads en deze map heet in de library Downloads & Recordings en is leeg. De juiste map is ingesteld. Ik heb één download gedaan en deze is correct geplaatst en zichtbaar,\r\n\r\nNu zou je zeggen importeer ze dat uit all files maar W7 blijft mekkeren en lost niets op. Dus dat lukt niet. Normaal moet je toch kunnen slepen maar dat lukt ook niet. \r\n\r\nWie weet nog mogelijkheden?
Link naar reactie
Volledig verwijderd met Revo Uninstaller. Computer opnieuw opgestart en register opgeschoond dus alle moet goed zijn. Hij laat gewoon de files in de wel juist aangegeven map Downloads & Recordings niet zien. Zou zeer simpel op te lossen moeten zijn want dan sleep je ze er uit de hoofdlibrary er naar toe!\r\n\r\nHelaas niet mogelijk.\r\n\r\nJe kunt wel een nieuwe playlist maken en die Downloads noemen maar dat is niet de echte oplossing. Zeer vreemde zaak. Ik dat of Windows 7 ligt zoals zo vaak dwars of RealPlayer wil ons de PRO-versie aansmeren en maakt daarom de freewareversie krakkemikkig.\r\n\r\nHet is toch volstrekt idioot dat je niet uit de hoofdbibliotheek kunt slepen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...