Ga naar inhoud

Live Messenger (hotmail) geblokeerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn vaders account is geblokeerd van hotmail. Zie melding hier onder.\r\n\r\n[IMG]https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=259c5b01bb&view=att&th=12f874b0ad5097df&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_gmvwiyfn0&zw[/IMG]\r\n\r\nAls ik op account bevestigen druk dan kom ik op de site van security.live.com waar ik op doorgang moet klikken.\r\nDan word mij gevraagd: [B]Waar moet de bevestigingscode naartoe worden verzonden?[/B]\r\nHier staat mijn emailadres, alleen is dit een oud emailadres met een domein naam die niet meer bestaat. Dus daar kan de code niet naar toe gestuurd worden. Geen probleem, dan ga ik naar de optie [B]Contact opnemen met ondersteuning[/B].\r\nWaar ik dan weer in een scherm kom waar aangegeven word hoe je een gecomprimeerd account kan herstellen.\r\n\r\n[B]wachtwoord resetten[/B], werkt niet omdat ik al niet in het account kan komen.\r\n[B]aanmelden[/B]: kan ook niet krijgt gelijk melding dat het account is geblokkeerd.\r\n[B]Live validatie[/B] hier moet je het account dat geblokkeerd is en een email adres invullen waar je de validatie naar toe gestuurd wilt hebben.\r\nVervolgens krijg je een waslijst met vragen, naam, geboorte datum ect credit card nummers en welke namen er in de contact lijsten staan en wat het onderwerp was van je laatste email.\r\n\r\nDe man is 75 jaar en is al blij dat hij weet hoe hij een emailtje moet versturen, laat staan dat hij weet wat de laatste onderwerpen waren die hij gebruikt heeft. maar na alles te hebben ingevuld wat we nog weten. Komt er niks binnen op het ingevulde emailadres. \r\n\r\nje kan dan nog onder Live Support in een forum je vraag stellen. Maar dan moet je dus ingelogt zijn met het account. En dat werkt niet. \r\nMicrosoft bellen heeft geen zin want die sturen je dus door naar live.support.com om daar op het forum je verhaal te doen.\r\n\r\nIemand enig idee hoe we dit account weer werkend kunnen krijgen?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;569828][url]http://explore.live.com/windows-live-sign-in-help-center[/url]\r\n\r\nmischien hier.\r\n\r\nverder dat je niet gemakkelijk toegang krijgt is de schuld van mensen, die niet goed met hotmail omgaan [ spammers ] etc etc.\r\nanders zou bijna iedereen zomaar op andermans adres toegang kunnen krijgen ,\r\n\r\n\r\ndus zorgvuldig je gegevens opslaan, is een vereiste om goed met mail om te gaan.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is dezelfde site waar ik op kom en mijn email met verkeerde domein moet invullen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels is het opgelost door mijn eigen hotmail account te gebruiken en een melding te maken dat er een probleem is met het email account van mijn vader.\r\n\r\nHotmail heeft het wachtwoord gereset en naar mijn hotmail account gestuurd. Hierna kon ik gelijk alles opnieuw instellen dus ook het nieuwe contact adres als het wachtwoord vergeten zou zijn.\r\n\r\nDe pc is volledig gescant, maar geen virussen gevonden. Dus hoogst waarschijnlijk wist iemand zijn wachtwoord en heeft hiervan misbruik gemaakt. \r\n\r\nHet gaat nu inmiddels al een 1,5 week goed. Geen spamberichten die doorgestuurd worden van zijn adres.\r\n\r\n*knock on wood*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...