Ga naar inhoud

Blackberry 9000 Bold backup terugzetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Blackberry (BB) Bold 9000 waarvan ik een backup heb gemaakt, omdat het geheugen redelijk vol was. na de backup het toestel leeg gemaakt via de BB desktop manager.\r\nVervolgens wil ik het adresboek weer terug plaatsen (193 items) maar hij komt niet verder dan 64 item daarna krijg ik een foutmelding dat de verbinding tussen de BB en de pc zou zijn verloren geraakt.\r\n\r\nBB staat altijd nog aan gesloten op de pc en verbinding is gewoon tot stand gekomen en is ook stabiel.\r\n\r\nIemand ervaring met BB backup als deze via de BB desktop manager niet meer werkt?
Link naar reactie
Ik heb zelf een Nokia en dus de Nokia Ovi Suite en ben met backuppen en updaten eigenlijk wel verplicht om in elk geval slaapstand e.d. uit te zetten omdat het wel eens te lang duurt om dingen over te zetten van PC naar Nokia.Maar ook het tegelijk draaien van software is een Crime, dus zit ik nu bij elke backup van de Nokia te niksen want erbij weg lopen is ook zoiets, als je terug komt staat de boel stil en kun je van voor af aan beginnen.
Link naar reactie
het is inmiddels al gelukt. \r\n\r\nDe backup die ik terug wilde zetten was van een oudere rim versie. Er was intussen een update geweest voor de desktop software, waardoor de backup niet terug gezet kan worden. Nu de oude versie er weer op gezet en de backup terug gezet. Nieuwe rim versie weer gedownload en wederom een backup gemaakt. \r\n\r\nNu deed hij het wel goed.\r\n\r\nBedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...