Ga naar inhoud

FireFox 4 vraagjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren FireFox 4.0. Ik ben nog niet onverdeeld enthousiast over de verbeteringen... :rolleyes:\r\n1. Als ik op een link klik met de SHIFT-knop ingedrukt krijg ik een nieuw venster dat leeg is ipv de link waarop ik klikte.\r\n2. Als ik een nieuwe pagina open krijg ik die oranje knop linksbovenin. Zolang die in beeld is doen de back- en forward-knoppen het niet. De backspace-knop zorgt er wel voor dat ik een pagina terug kan gaan, maar de pijltjes werken niet.\r\n3. Als ik Firefox open zie ik de oranje knop niet, maar als ik een nieuw venster open is ie er wel! Ik heb \'m liever niet, hij neemt me teveel ruimte in, maar ik heb al gelezen dat \'m kwijtraken niet zo makkelijk is.\r\n\r\nDoe ik iets fout, herkennen mensen dit?\r\nIs er iets aan te doen?
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;568708][B]Firefox’ functies[/B]\r\n\r\nMogelijkheden : [url]http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/features/[/url][/QUOTE]\r\nDie had ik al gelezen, maar:\r\n1. Openen in nieuw venster (i.t.t. in nieuw tabblad) werkt gewoon niet, da\'s toch gek?\r\n2. Toch ook gek dat de pijltjes-knoppen niet werken?\r\n3. Waarom wel/geen oranje knop.
Link naar reactie
[QUOTE]Openen in nieuw venster (i.t.t. in nieuw tabblad) werkt gewoon niet, da\'s toch gek?[/QUOTE]\n[B]* Tab Mix Plus 0.3.8.5[/B]\n\n[B]Nieuwe tabbladen in Firefox met een startpagina openen[/B] - [url]http://www.medionowners.be/index.php?page=tipsentrucs&categorie=4&subcategorie=5&tip=34&titel=Nieuwe-tabbladen-in-firefox-met-een-startpagina-openen[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=sprankje;568698]Ik heb sinds gisteren FireFox 4.0. Ik ben nog niet onverdeeld enthousiast over de verbeteringen... :rolleyes:\n1. Als ik op een link klik met de SHIFT-knop ingedrukt krijg ik een nieuw venster dat leeg is ipv de link waarop ik klikte.\n2. Als ik een nieuwe pagina open krijg ik die oranje knop linksbovenin. Zolang die in beeld is doen de back- en forward-knoppen het niet. De backspace-knop zorgt er wel voor dat ik een pagina terug kan gaan, maar de pijltjes werken niet.\n3. Als ik Firefox open zie ik de oranje knop niet, maar als ik een nieuw venster open is ie er wel! Ik heb \'m liever niet, hij neemt me teveel ruimte in, maar ik heb al gelezen dat \'m kwijtraken niet zo makkelijk is.\n\nDoe ik iets fout, herkennen mensen dit?\nIs er iets aan te doen?[/QUOTE]\n\nNope, klinkt geen van allen bekend. Al die dingen werken hier gewoon zoals het hoort. Weet je zeker dat je geen berg add-ons en extensies hebt die ergens roet in het eten gooien? Wat gebeurt er als je Firefox in safe mode start?
Link naar reactie
Bedankt voor de tip van de veilige modus/add-ons\nWat add-ons uitgeschakeld (heb nu alleen nog AVG, Downloadhelper en wat Java-console-gevallen) en probleem 1,2 en 3 zijn opgelost: sterker nog, ik heb helemaal geen oranje knop meer. \n\nHeeft het er misschien mee te maken dat ik nooit met gemaximaliseerde vensters werk?\n\nWeet niet of dat normaal is, maar ik vind het fijn!\nThanks!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;568818]In een niet-gemaximaliseerd venster hoort de oranje knop boven het eerste tabblad te staan, in plaats van links ervan. Hij gaat echter weg als je onder Opties de menubalk (met Bestand, Bewerken etc.) inschakelt.[/QUOTE]\r\n\r\nAaaah, die heb ik inderdaad (en gebruik ik liever dan de knop)\r\nThanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...