Ga naar inhoud

Windows mediaplayer


Aanbevolen berichten

Als je het hebt over Windows Media Player, dan denk ik niet dat je de optie hebt om die ergens anders dan op C neer te zetten.\n\nIn het algemeen komt het er op neer dat als je programma X naar een andere partitie wilt hebben, dat je het programma eerst verwijdert om het vervolgens opnieuw te installeren, waarbij je tijdens de installatie aangeeft waar het programma zich mag nestelen.\n\nNiet alle programma\'s bieden de mogelijkheid om te kiezen waar ze geinstalleerd worden, en ik vermoed dat Windows Media Player daar één van is. Maar je mag het proberen.\n\nOverigens lijkt het me behoorlijk zinloos om Windows Media Player te verplaatsen, je kan er namelijk iets meer dan 6 MB mee winnen. Da\'s net zo veel als twee tot zes digitale foto\'s.
Link naar reactie
Bij slepen naar dezelfde partitie (=schijfletter) worden bestanden verplaatst, bij slepen naar een andere partitie worden ze gekopieerd.\n\nAls je wel wilt slepen, maar zelf wilt bepalen wat er gebeurt, dan kun je slepen met de rechtermuisknop in plaats van de linkermuisknop ingedrukt. Bij loslaten krijg je dan een klein menu met de vraag wat je wilt doen: kopieren, verplaatsen of snelkoppelingen maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...