Ga naar inhoud

Muziek altijd afspeelbaar op PC


Aanbevolen berichten

Is er ook een programmaatje waarmee je altijd muziek af kunt spelen op je PC, wat je ook aan het doen bent?\nMoeders loopt nu steeds tegen het feit aan dat ze een spelletje doet op volledig scherm, maar kan dan niet naar haar eigen mediaplayer luisteren, is blijkbaar uitgeschakeld.\nIs hier een oplossing voor, bijv. een tooltje wat je wel of niet geminimaliseerd over het spel heen kunt zetten, dus altijd bereikbaar?\nWindows 7 en Media player.
Link naar reactie
Ik heb met Winamp nooit problemen gehad met het op de achtergrond afspelen van muziek, ook niet tijdens het spelen van spellen op full-screen. Dat zou je dus kunnen proberen.\n\nIncidenteel zou het kunnen dat een (slecht geprogrammeerd) spel het alleenrecht over de geluidskaart opeist. In zulke gevallen gaat geen enkele mediaplayer werken.
Link naar reactie
Ik heb gewoon WinAmp op de achtergrond draaien. In combinatie met de mediatoetsen op mijn toetsenbord werkt dat altijd. Voor de rest sluit ik me aan bij FooBar, als het met Windows Media Player, WinAmp, of willekeurig welke andere mediaspeler niet werkt, dan zal het sowieso niet werken.\n\nZegt dan overigens meer over de programmeur van dat spelletje als over de mediaspelers, want de programmeur van het spel is dan een zeer getalenteerd prutser.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;567630]Ik heb gewoon WinAmp op de achtergrond draaien. In combinatie met de mediatoetsen op mijn toetsenbord werkt dat altijd. Voor de rest sluit ik me aan bij FooBar, als het met Windows Media Player, WinAmp, of willekeurig welke andere mediaspeler niet werkt, dan zal het sowieso niet werken.\n\nZegt dan overigens meer over de programmeur van dat spelletje als over de mediaspelers, want de programmeur van het spel is dan een zeer getalenteerd prutser.[/QUOTE]\nWinAmp is mooi als je er aan gewend bent denk ik, niet mijn voorkeur, uiteraard wel als het iet anders kan.\nToetsenborden met mediatoetsen heel lang gehad, maar werden nooit gebruikt.\nVandaar nu een klein bordje waar dat niet op zit.\nVoor ons gaat het om: Importeren muziek - alles afspelen - volume bereikbaar. Dus makkelijk zonder instelmogelijkheden, gewoon stereo koptelefoon. Meer is niet mogelijk.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;567531]En wat als zij eerst de mediaplayer aanzet met muziek en dan een spelletje start blijft er dan wel muziek? Zoja dan kan zij altijd terug met de snelkoppeling Alt/Tab ofwel beeldwisselen tussen mediaplayer en spelletje.[/QUOTE]\nWij zijn het aan het uitvogelen.\nVolgens mij zette ze het geluid van de spelletjes niet altijd op 00 daarom kreeg je dat door elkaar.\nIk zal er eens op letten.\nZag wel gisteren dat het geluid van de mediaplayer - erg zacht was.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;567690]Mister Burg........ Geluid beluister je. Dat zie niet tenzij je bas heel erg had staat. maar dan voel je het ook.:-)\n( Kon het weer niet laten ).\nNiek[/QUOTE]\nEr zitten van die Grafische metertjes op, daaraan zie je dus dat het zacht staat.\nMaar ja, Niek luistert met zijn oren, dus ziet het niet :p:p:D
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;567705]En Muziek wil ik horen en niet zien , wat die metertjes aangeven is niet belangrijk, ;):D:o\n\nAlleen naar de metertjes kijken , en het geluid uit ??? \n\nJa dan heb je het niet helemaal goed.:confused::wink:8-)[/QUOTE]\nZien in combinatie met echt horen, uiteraard.\nWat je gelijk ziet, zegt dan meer dan je kunt horen.;)\nMet bijv. een koptelefoon met volumeregeling, zoals wij gebruiken, heeft meer aan een wat hoger zichtbaar signaal, niet dan? :)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;567806]Ik kijk nooit naar wat het [ metertje ] aangeeft ik zet het geluid gewoon op het niveau wat ik wil horen, en dat kan verschillen. soms wil ik hard en soms zacht luisteren.;)\n\nIk heb de geluidsniveau regeling onder mijn bureauwerk [tafel ] blad zitten ,\n\nKan ik met mijn linkerhand bedienen , en de muis met rechts .\n\n :eek:;):D:o[/QUOTE]\nWij ook niet hoor, want op WMP kijk je ook alleen naar het schuifje.\nMaar wij hadden er nu wat anders op staan waardoor het op viel dat het zachter was, die was wel grafisch in beeld, zijn er meerdere.\nZelf heb ik zelden geluid op staan :D
Link naar reactie
[QUOTE=turn;567940]over schuifjes en metertjes gesproken\nweet je dat win7 voorzien is van een volume mixer, waarbij je ieder progje zijn eigen volume kan geven\nof muten (is dat een woord :confused: )\n\nre muisklik op het geluids icoontje in de system tray >> volume mixer[/QUOTE]\nJa, wel gezien, staan bij mij op max.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;568034]Ja, wel gezien, staan bij mij op max.[/QUOTE]\nZou je eigenlijk moeten terugbrengen naar zo\'n 80%, omdat maximale uitsturing van een signaal over het algemeen vervorming van het geluid geeft, die daarna ook nog eens door de versterker versterkt zal worden.\nDus wordt de geluidskwaliteit een stuk minder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...