Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 14 Ultimate


Aanbevolen berichten

Mijn PC is een Medion MD 8833\r\nProcessor: Intel (R) Core(TM) 2Quad CPU Q6600@2.40GHz 2.40Ghz\r\nGeheugen (RAM): 3.00 GB - 32 bits.\r\nVideokaart: NVIDIA GeForce 8600 GT - 256 MB\r\nBesturingssysteem: Windows Vista Home Premium.\r\n \r\nProgramma voor bewerking Video: Pinnacle Studio 14 Ultimate.\r\n \r\nIk ben bezig om mijn oude VHS en SVHS - Video\'s te digitaliseren.\r\nImport met Dazzle 170.\r\nVoorheen steeds zonder problemen gewerkt met Studio 10, dan Studio 12.\r\nNu doe ik ongeveer dezelfe bewerkingen met Studio 14 en die doet het niet.\r\nIk heb een film gereed van 1 uur. Wanneer ik deze op DVD wil zetten of een schijfimage wil maken (AVI) dan lukt dat niet.Ik krijg eerst het venster \"Selecteer beeldmap\" en wanneer ik dat doe en druk op OK, dan komt een groot uitroepteken.\r\nVoorheen had ik de keuze gemaakt: Renderen in de achtergrond\" Ik heb dit ook al eens veranderd naar: \"Altijd renderen bij start\"\r\n \r\nWie kan me hierbij helpen.\r\n\r\nAndro.
Link naar reactie
Leo36,\r\n\r\nDank voor je antwoord.\r\n\r\nHet probleem blijft bestaan. Ik vind een TS bestand maar kan het niet openen of branden.\r\nVoor zover ik zie zijn mijn instellingen juist maar als ik van het project een bestand of een DVD wil maken, vraagt die eerst de map te selecteren, doe ik dat en druk ik op OK dan krijg ik een uitroepteken. Al geprobeerd om het project een andere naam te geven, in een nieuwe map te selecteren doch met hetzelfde resultaat.\r\nOp mijn andere PC staat Studio 12 en 14 op. Ik heb in S12 een kort filmke gemaakt met ongeveer dezelfde instellingen omdat ik daar de mogelijkheid heb om in een AVI verder te gaan. Deze maakt na het project te hebben opgeslagen en ik daarvan een beeld maak dadelijk een AVI waarvan ge het renderen op de tijdslijn kan volgen tot op het einde. Hiermede alles perfect.\r\nMisschien verwijderen van S14 en opnieuw S12 installeren....\r\n\r\nGroetjes,\r\nAndro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...