Ga naar inhoud

Kan geen videoclips afspelen in winamp


Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week een bestand met daarin veel videoclips gekregen.\nDeze staan in de map als winamp media file.\nEchter als ik ze toevoeg in winamp, dan speelt deze ze niet af.\nIk heb al geprobeerd ze te converteren naar avi ( aangezien de reeds aanwezige clips in dat formaat wel afgespeeld worden) maar dan is er geen geluid meer.\nDus wel beeld maar geen geluid.\nDe nieuwste codecs al gedownd, diverse convertie progs geprobeerd, maar niets schijnt te werken.\nWat doe ik fout of zie ik over het hoofd?\nO. ja, ik kan ze wel afspelen in mediaplayer.\nMaar winamp heeft mijn absolute voorkeur, aangezien moeders de vrouw en de kids er ook heel goed mee overweg kunnen.\nDus een andere player is voor nu nog even geen optie..\nHet probleem doet zich zowel voor onder Xp als onder mijn W7.\nGeprobeerde progs zijn : 123 videoconverter\n Prism video converter\n Any video converter\n\nSysteem :Mobo : P5NE- sli\n CPU : Core 2 Quad Q 8400\n Mem: Kingston CL5 4096 Mb 1066 MHZ\n Grafische : Asus AEH 5450\n Sound : Creative X-fi elite pro\n Speakers : Gigaworks S 750\n Windows Xp pro 64 bit en Windows 7 ultimate 64 bit\n\nmet vriendelijke groet\nleendert
Link naar reactie
Hoi Dutch - on line.\r\n\r\nIk heb de allernieuwste versie er op gezet en alle instellingen nagelopen, maar helaas.\r\nHet gekke is ik heb een convertie gedaan, maar dan ben ik bij de clips het geluis kwijt. Ongeacht welke speler ik daarnaa dan ook gebruik..\r\nHeb de nodige codecpacks gedownd, maar met een resultaat van 0 dus.\r\n\r\ngreetz\r\nleendert
Link naar reactie
Zal niet werken. VLC heeft z\'n eigen codecs aan boord, en stelt die niet ter beschikking aan andere programma\'s. Echter, een volledige overstap naar VLC kan wel; VLC is immers niet moeilijker te bedienen dan Winamp.\n\n\nWat ik me kan herinneren uit de installatie van Winamp is dat je er voor kunt kiezen heel veel dingen niet te installeren, waaronder de mogelijkheid om allerlei soorten video-bestanden af te spelen. Dus in die hoek kan het nog gezocht worden.
Link naar reactie
Hallo Foo- bar en Dutch - online.\r\n\r\nTja zoals ik al schreef heb Winamp opnieuw geinstalleerd en ook met alle opties. En jammer genoeg nog niets.\r\nBen nu weer bezig met any video converter en dan de selectie door gebruiker gedefinieerde avi aangevinkt. Het was een tip van een vriend van mij. \r\nZodra ik wat weet laat ik het hier gelijk weten..\r\nBedankt in ieder geval alvast voor het snelle reageren en meedenken.\r\nMochten er nog andere antwoorden c.q oplossingen zijn dan hoor ik die natuurlijk heel graag..\r\n\r\nGreetz\r\nleendert
Link naar reactie
Hallo allemaal.\r\n\r\nEn ja hoor , probleem opgelost.\r\nHeb als eerste in configuratiescherm, mapopties een aantal instellingen veranderd, daarnaast ook met de optie : door gebruiker gedefinieerde avi in het prog any video converter te gebruiken.\r\ndat te samen heeft het opgelost.\r\nHeb er eerst even een stuk of 25 gedaan en die werken. heb nu de rest van die map aangezet om verwerkt te worden op die manier.\r\nBedankt nog voor de reacties.\r\n\r\nGreetz\r\n\r\nLeendert
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...