Ga naar inhoud

berekening om een bep kleur te krijgen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is er geen plek om over onderwerpen die in het blad behandeld worden te praten? Het volgende wilde ik weten: Bij het onderwerp over het maken van een YouTube kanaal, wordt er gesproken over een berekening maken om een bepaalde kleur voor de achtergrond te maken. Daar snap ik dus helemaal niks van! :confused: Een YouTube-kanaal heb ik allang, alles wat daarin staat wist ik al, maar het was me opgevallen dat anderen hun kanaal zo netjes en passend hadden gemaakt, maar kan iemand mij uitleggen hoe je die berekening maakt? Ik was vroeger slecht in wiskunde! :mad: Mijn eigen kanaal is met natte vingers gemaakt! :p
Link naar reactie
Ik heb geen youtube kanaal dus weet niet of het daarmee te maken heeft.\r\n\r\nMaar mocht je op zoek zijn naar html kleurcodes, dan is hier een van de beste pagina\'s die ik zelf kon vinden en daar maar ik ook altijd gebruik van:\r\n[url]http://html-color-codes.info/[/url]\r\n\r\nBovenaan gewone vakjes van de meest gebruikte kleuren, in het midden een kleurschema\'tje waarin je zelf een beetje kunt mixen met overvloeiende kleur d.m.v. je muis. Je krijgt dan de kleurcode in html ernaast te staan.\r\nDeze kleurcodes zijn over het algemeen ook in php te gebruiken op licht aangepaste wijze.\r\n\r\nMaar nogmaals, ik weet niet of dat is wat je zoekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...