Ga naar inhoud

bonjour


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij een poging om de nieuwe versie van i-tunes (10.2) binnen te halen en te installeren, werd de installatie afgebroken en vervolgens terug gedraaid, met de mededeling dat \"bonjour is uitgeschakeld\" en i-tunes vroeg zich ook af of ik wel \"rechten had\".\r\n\r\nHet daarna verwijderen op correcte wijze van de complete i-tunes 10.1, en de nieuwe proberen te installeren....zelfde resultaat. Het gevolg is dat ik nu i-tunes helemaal kwijt ben, en ik de iPod niet meer kan synchroniseren. \r\n\r\nWeet iemand wat \"bonjour\" is en hoe dat in en uitgeschakeld kan worden?\r\n\r\nIk gebruik Windows Vista, engelstalig, 64 bits.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite,\r\n\r\nTon
Link naar reactie
De iTunes heeft inderdaad de bonjour service nodig, deze activeert de mDNSresponder en nog iets anders. Vaak wordt dit meegeinstalleerd met Apple software of bijv.\r\n\r\nJe kunt de tip van stroke33 volgen, dan kun je ermee werken zonder dat je die bonjour service nodig hebt. Dat werkt even goed want normaliter heb je die bonjour niet persé nodig.\r\n\r\nMaar wil je het toch liever op de officiele manier heb je vermoedelijk de bonjour service ooit weggehaald en zul je hem opnieuw moeten installeren.\r\nControleer eerst in je software of bonjour er nog tussen staat, zoja eerst via software (programma\'s verwijderen in Vista/7 dacht ik) de bonjour verwijderen.\r\n\r\nHier vandaan kun je hem downloaden en installeren, daarna zou het weer goed moeten zijn.\r\n[url]http://support.apple.com/kb/DL999[/url]\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...