Ga naar inhoud

Volgorde of externe HD


Aanbevolen berichten

Ik heb een 2.5 inch externe HD en daar heb ik wat videos op staan. Ik speel die af via de USB aansluiting van mijn DVD speler. Als ik de inhoud van de HD op mijn PC bekijk, dan staan alle videos mooi op volgorde, als ik ze vis de DVD en de TV bekijk, dan straan ze allemaal door elkaar. Is er een mogelijkheid om ze op alfabetische volgorde te zetten?
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;563957]Ik heb een 2.5 inch externe HD en daar heb ik wat videos op staan. Ik speel die af via de USB aansluiting van mijn DVD speler. Als ik de inhoud van de HD op mijn PC bekijk, dan staan alle videos mooi op volgorde, als ik ze vis de DVD en de TV bekijk, dan straan ze allemaal door elkaar. Is er een mogelijkheid om ze op alfabetische volgorde te zetten?[/QUOTE]\r\n\r\nDat zit hem in de software van de DVD of Media Speler die is net als Willem Alexander een klein beetje dom en kan dus alleen de volgorde lezen van die voorin de HD schijf staat aangegeven en geen mooie alfabetische volgorde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...