Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2011 Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb een 2.5 inch externe HD en daar heb ik wat videos op staan. Ik speel die af via de USB aansluiting van mijn DVD speler. Als ik de inhoud van de HD op mijn PC bekijk, dan staan alle videos mooi op volgorde, als ik ze vis de DVD en de TV bekijk, dan straan ze allemaal door elkaar. Is er een mogelijkheid om ze op alfabetische volgorde te zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2011 [QUOTE=spaansebrabander;563957]Ik heb een 2.5 inch externe HD en daar heb ik wat videos op staan. Ik speel die af via de USB aansluiting van mijn DVD speler. Als ik de inhoud van de HD op mijn PC bekijk, dan staan alle videos mooi op volgorde, als ik ze vis de DVD en de TV bekijk, dan straan ze allemaal door elkaar. Is er een mogelijkheid om ze op alfabetische volgorde te zetten?[/QUOTE]\r\n\r\nDat zit hem in de software van de DVD of Media Speler die is net als Willem Alexander een klein beetje dom en kan dus alleen de volgorde lezen van die voorin de HD schijf staat aangegeven en geen mooie alfabetische volgorde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen