Ga naar inhoud

hoofdstukken herhalen


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\n\r\nIk gebruik convertxtodvd en pinnacle 12 voor mijn video bewerking.\r\nIk zou graag het volgende doen.\r\n\r\nDVD direct starten bij laden, dan gaan naar menu.\r\nHier wordt het desbetreffende hoofdstuk gekozen\r\n(tot hier gaat het nog)\r\nHet gekozen hoofdstuk moet [U]herhaald[/U] worden totdat hoofdmenu weer gekozen wordt. (en dit lukt me niet)\r\n\r\nWie kan me een tip / hint geven?
Link naar reactie
[QUOTE=marc1971;563920]Beste forum leden,\n\nIk gebruik convertxtodvd en pinnacle 12 voor mijn video bewerking.\nIk zou graag het volgende doen.\n\nDVD direct starten bij laden, dan gaan naar menu.\nHier wordt het desbetreffende hoofdstuk gekozen\n(tot hier gaat het nog)\nHet gekozen hoofdstuk moet [U]herhaald[/U] worden totdat hoofdmenu weer gekozen wordt. (en dit lukt me niet)\n\nWie kan me een tip / hint geven?[/QUOTE]\n\nDaar zit op een DVD speler hardware of software een knopje voor op, bij de een heet het \"continu herhalen\" en bij een ander heet het \"loop\" , ik vermoed zelfs dat bij een software DVD speler de virus scanner het als een virus ziet als een DVD dit zou proberen te doen, en hardware DVD zal het niet eens herkennen als zijnde een functie.:confused:\n\nWat je wel kunt doen is in Pinnacle een bepaalde scene enkele malen achtereen plakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...