Ga naar inhoud

Ik zoek me rot naar.....


Aanbevolen berichten

Je kent het wel, je hebt een bepaald deuntje in je hoofd of een stukkie tekst en je denkt verrek van wie is dat nou eigenlijk. \r\n\r\nEn dan ga je zoeken, maar Youtube en Google zijn hele goede vinders maar een stukkie tekst of deuntje word lastig. Nu weet ik er zijn sites waar je die deuntjes kan in fluiten en dan komt het nummer vast wel naar voren. Das ook helemaal het probleem niet.\r\n\r\nIk zoek me rot naar het volgende......\r\n\r\nEr is een liedje, het zou de titel song zijn van een Belgische film [B]Dennis van Rita[/B] in het Engels is deze film vertaald naar [B]Love belongs to everyone[/B].\r\n\r\nHet nummer word gezongen door Helmut Lotti. Ja sorry ben ook geen fan van hem, maar het nummer is prachtig.\r\n\r\nIk heb elke cd die ik kon vinden van hem opgezocht in Bol.com maar geen enkele cd komt dit nummer voor.\r\n\r\nDus doe ik een gooi hier op het forum. Ongetwijfeld dat iemand dit als mp3 in de digitale kast heeft staan. En deze dan natuurlijk wil delen met mij.\r\n \r\nDe song zal gebruikt worden voor een memorial clip die ik voor mijn overleden vrouw maak. Dus het heeft nogal een emotionele waarde
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...