Ga naar inhoud

omzetten TS in DIVX


Aanbevolen berichten

[QUOTE=spaansebrabander;563503]Ik heb een videofilm in TS (met een flink aantal subdelen), dat is totaal ongeveer 4 GB en die wil ik verkleinen naar 7-900 MB. Met welk gratis programma kan ik dat zodat de deeltjes achtereenvolgens worden afgespeeld[/QUOTE]\r\n\r\nWat je nodig hebt is een dvd to avi converter [url]http://www.google.nl/search?q=dvd+to+avi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[/url] die TS, jes zijn te samen 1 video DVD er zijn zoveel van dergelijke converters dat ik je alleen even de Google zoekpagina geef want er zijn gratis converts, betaalde converters, en converters in alle talen en soms zelfs gratis en in het Nederlands.
Link naar reactie
Laat me raden spaansebrabander. \r\n\r\nEen programma opgenomen met een digitale ontvanger?\r\nEn nu heb je een map met de film die in blokken is verdeeld van dezelfde grootte m.u.v. het laatste blok.\r\n\r\nDan heb je AVS Video converter nodig en moet de de H264 codec op je systeem beschikbaar hebben.\r\nAlle betreffende files laden in de converter een nachtje laten draaien en daar is je DIVX van de film / of het programma.
Link naar reactie
neem gewoon een programma dat met de dvd structuur om kan gaan\r\n( ervan uitgaande dat je ook de .IFO en .BUP files hebt )\r\n\r\nautoGK leest de eerste (of tweede) .IFO in en herkent dan de hele dvd\r\nkiezen welk geluids spoor je wil hebben (indien er meerdere zijn)\r\nkiezen welke ondertitel en een paar uur later (hangt van de pc af hoe snel) heb je één avi\r\nmet alles er in wat je wil\r\n\r\n[url]www.autogk.me.uk/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...