Ga naar inhoud

DVD rippen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Kaat;561496]De dvd speler loopt op zijn laatste benen. Op mijn flatscreen, die op het netwerk is aangesloten, kan ik foto\'s, dia\'s en filmpjes die op mijn pc staan bekijken.\nOp welke wijze kan ik mijn dvd\'s rippen en op mijn pc zetten?[/QUOTE]\n \n \nNiks rippen ,,gewoon de hele inhoud van de dvd kopieren.\nDe pc kan hem dan gewoon als dvd afspelen.
Link naar reactie
@ Edmoor.\r\n\r\nBen op [url]http://www.dvdshrink.org/[/url] terecht gekomen. Moet ik eerst \"Run a free scan for Windows errors\" uitvoeren? \r\nAls ik onder in het scherm naast Ads by Google klik op DVD Shrink en daarna op de volgend pagina de bovenste link Backup your DVDs, krijg ik een pagina met Page not found. \r\n\r\nKom eerlijk gezegd niet verder om DVD Shrink, liefst in het NL, te downloaden.
Link naar reactie
Die scan absoluut niet uitvoeren. DVD Shrink kun je o.a. downloaden op [URL=\"http://www.downloadplaats.nl/4/download/dvd-shrink-3.2.0.15.html\"]deze pagina[/URL].\nDe originele bouwer, waar je de pagina van hebt gevonden heeft het aanbieden ervan uitbesteed. Voor zover ik weet is het niet in het Nederlands verkrijgbaar maar een beschrijving van de werking is wel op [url=http://www.raymakers.net/shrink.htm]deze NL pagina[/url] te vinden.
Link naar reactie
Heb na rippen met DVD Shrink geen geluid. De Audio_TS map is leeg. Heb meer op goed geluk geript, de handleiding is voor mij niet duidelijk.\r\n\r\nInmiddels heb ik geripte versies met diverse formats (WMV, MPEG-4, MP4, TS) met Movavi Video Converter wilde ik naar 1 of 2 formats. Er komt echter periodiek \"Trial versie ...\" in beeld. Ik wilde dit progr. kopen maar dat kan alleen met Credit Card en die heb/wil ik geen. \r\nIs er een vergelijkbaar progr.in het NL.\r\n\r\nSorry, opnieuw enige hulp a.u.b
Link naar reactie
De AUDIO_TS map is altijd leeg. Dus daar ligt het niet aan. \nAls je in de VIDEO_TS map dubbelklikt op het .IFO bestand gaat de DVD afspelen met je standaard media speler op de PC. Heb je dan wel of geen geluid?\n\nAls het op de PC wel werkt kun je evt. daarna met Handbrake die geripte bestanden naar MKV converteren als je TV deze ondersteund.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;561769]De AUDIO_TS map is altijd leeg. Dus daar ligt het niet aan. \r\nAls je in de VIDEO_TS map dubbelklikt op het .IFO bestand gaat de DVD afspelen met je standaard media speler op de PC. Heb je dan wel of geen geluid?\r\n\r\nAls het op de PC wel werkt kun je evt. daarna met Handbrake die geripte bestanden naar MKV converteren als je TV deze ondersteund.[/QUOTE]\r\n\r\nGeen geluid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...