Ga naar inhoud

Krul


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Valuta Synbolen , German Penny sign, tekencode: 20B0 Unicode(hex) Sneltoets 20B0, Alt+x\r\n\r\n\r\n₰₰₰₰ of je maakt zelf een gif plaatje met doorzichtige achtergrond van een krul [url]http://www.goeievraag.be/vraag/teken-genoemd-vooral-scholen-gebruikt.85664[/url]\r\n\r\n:sLang geleden had Windows een eigen tekens editor, sorry! \r\n:);)Windows heeft nog een eigen editor voor persoonlijke tekens , waarmee je je eigen lettertekens kan ontwerpen! Om deze editor te bereiken, tik je bij START, UITVOEREN de opdracht EUDCEDIT in.:D
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;561484]Valuta Synbolen , German Penny sign, tekencode: 20B0 Unicode(hex) Sneltoets 20B0, Alt+x\r\n\r\n\r\n₰₰₰₰ of je maakt zelf een gif plaatje met doorzichtige achtergrond van een krul [url]http://www.goeievraag.be/vraag/teken-genoemd-vooral-scholen-gebruikt.85664[/url]\r\n\r\n:sLang geleden had Windows een eigen tekens editor, sorry! \r\n:);)Windows heeft nog een eigen editor voor persoonlijke tekens , waarmee je je eigen lettertekens kan ontwerpen! Om deze editor te bereiken, tik je bij START, UITVOEREN de opdracht EUDCEDIT in.:D[/QUOTE]\r\n\r\nKijk daar heb ik iets aan.\r\n\r\nBedankt voor de tip
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;561484]\r\n:);)Windows heeft nog een eigen editor voor persoonlijke tekens , waarmee je je eigen lettertekens kan ontwerpen! Om deze editor te bereiken, tik je bij START, UITVOEREN de opdracht EUDCEDIT in.:D[/QUOTE]\r\nDank, ik wist niet dat dit in Windows zit, al hoewel ik mij altijd afvroeg waarom niet.\r\n\r\nJammer dat je er niet mee kan typen, Microsoft heeft dit (?) programma beperkt tot karakter voor karakter overhevelen, en dat is niet echt functioneel.\r\n\r\nÉén eigen karakter naar je tekst brengen is wel te doen, en dat was de vraag van rjkant, maar niet vergeten dat dit niet makkelijk elektronisch kan worden verplaatst of verstuurd (zover ik weet), je kan het alleen in een tekst plaatsen en zelf afdrukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...