Ga naar inhoud

WVM converteren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

waarschijnlijk is het WMV ??\r\n\r\ndat hangt van de dvd speler af, de ene speelt avi de ander speelt ook mkv af\r\nwil je zeker weten dat ie op elke dvd speler speelt..... wat dacht je van dvd\r\n\r\nhet programma videoconverter zegt niet zo veel\r\nmisschien heb je een linkje waar je het vandaan hebt??\r\nmet dvdflick kan het in ieder geval goed en gratis\r\n[url]www.dvdflick.net[/url]
Link naar reactie
@ turn\r\n\r\nHeb dvdflick gedownload, er staat cd burner XP, ik heb Vista. Ik snap toch al bitter weinig van computers. Als ik het WMV bestand wil zoeken dmv \"bladeren\" geeft het prog. aan dat de map waarin het bestand staat leeg is terwijl het er toch echt in staat.\r\n\r\n@ stroke 33\r\n\r\nHeb getracht Nero te downloaden maar tijdens de voortgang komt een melding dat er een probleem is onstaan met de Windows Installer en dat ik bericht krijg wanneer er een oplossing is gevonden.\r\n\r\nIk krijg dit vaker maar bericht heb ik nooit ontvangen. Ook hier geldt dat ik veel te weinig van computers weet.
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561309]@ turn\r\n\r\nHeb dvdflick gedownload, er staat cd burner XP, ik heb Vista. Ik snap toch al bitter weinig van computers. Als ik het WMV bestand wil zoeken dmv \"bladeren\" geeft het prog. aan dat de map waarin het bestand staat leeg is terwijl het er toch echt in staat.\r\n\r\n@ stroke 33\r\n\r\nHeb getracht Nero te downloaden maar tijdens de voortgang komt een melding dat er een probleem is onstaan met de Windows Installer en dat ik bericht krijg wanneer er een oplossing is gevonden.\r\n\r\nIk krijg dit vaker maar bericht heb ik nooit ontvangen. Ook hier geldt dat ik veel te weinig van computers weet.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer eens of je dit programma kunt downloaden en installeren [url]http://downloaden.superfiles.com/nl/class_details-unit-l-c-c-h-c/EASY%2BMPEG%2BAVI%2BDIVX%2BWMV%2BRM%2BTO%2BDVD.htm[/url] als het is gelukt met het installeren verpest dan eens gewoon wat DVD\'s door met het programma te spelen, maar kopieer eerst je originele WMV bestanden naar een andere map op het liefst een andere schijf en blijf van deze originelen verder af, dus niets aan veranderen, je mag ze natuurlijk nog wel kopiëren naar de map waarin je ze gebruikt om te bewerken.\r\n\r\nLaat als het is gelukt nog eens wat van je horen;)
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561319]@ stroke 33\r\n\r\nHet prog. gedownload. Als ik het WMV bestand wil uploaden (zeg ik dat goed?) naar het prog. door te bladeren met Temporary folder krijg ik het bestand, dat toch echt in die map zit, niet te zien.\r\nBetekent dit dat dit bestand niet geschikt voor dat prog.?[/QUOTE]\r\n\r\nSorry dat ik je met \"Easy MPEG/AVI/DIVX/WMV/RM to DVD\" op het verkeerde pad heb gezet het is geen gratis programma vandaar dat de mogelijkheden niet allemaal zijn te gebruiken, ik heb daarom de volgende link voor je en die is wel gratis,\r\n[url]http://www.cdburnerxp.se/download[/url] voor hetzelfde geld wat ik al had geschreven installeren en enkele DVD\'s verknoeien ofwel proberen proberen tot je het onder de knie hebt.(L)\r\n\r\nO ja verwijder de vorige DVD schrijver.
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561326]Blijkt moeilijk voor mij. \r\nTijdens de download wordt gevraagd naar andere taken aan te vinken, o.a. ISO, wat vink ik aan?\r\nHet probleem blijft hetzelfde, als ik het bestand wil toevoegen is de map waarin het WMV bestand zit leeg terwijl het er toch echt meer bestanden en mappen in de betreffende map zitten.[/QUOTE]\r\n\r\nDie vragen zijn enkel bedoelt om het programma als standaard programma in Windows aan te geven voor bijvoorbeeld .iso bestanden daar kun je dus gewoon nee op antwoorden of niet aanvinken.\r\n\r\nEn wat die WMV bestanden die je niet kunt vinden komt waarschijnlijk omdat er onder de regel waar de bestandsnaam moet komen te staan een andere existentie staat, er staat een keuze driehoekje rechts naast die regel klik daar op en kies voor alle bestanden.(8)
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561354]Stroke 33, met jouw hulp wil ik het toch voor elkaar krijgen.\r\nAls ik het prog. open, kan ik kiezen uit: Data schijf, Audio schijf, Brand ISO beeldbestand, Kopieër schijf en Schijf leegmaken.\r\nWelke bewerking ik moet hebben is mij niet duidelijk, kun je berichten welke optie ik moet kiezen aub.[/QUOTE]\r\n\r\nXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX\r\n\r\nIk begin even opnieuw met het uitleggen, ik heb namelijk net even alles zitten uitproberen.\r\n\r\nEr moet nog een programmaatje bij komen, en wel deze [url]http://www.dvdvideosoft.com/download/FreeVideoToDVDConverter.exe[/url]\r\n\r\nAls die is geïnstalleerd heb je 2 programma\'s op de pc staan namelijk FreeVideoToDVDConverter en CDBurnerXP.\r\n\r\nWe beginnen met het maken van 2 mappen op het bureaublad een voor de de WMV\'s die we dus WMV gaan noemen en plaatsen hierin de WMV files, \r\n\r\ndan nog een voor het Video uitvoer bestand die we dus VIDEO gaan noemen waar de te branden DVD bestanden inkomen te staan.\r\n\r\nAls we nu beginnen met het opstarten van FreeVideoToDVDConverter en Bladeren hier naar de WMV map op het bureaublad en selecteren daar eerst één bestand, nu zie je onder in het venster van FreeVideoToDVDConverter een stuk blauw verschijnen wat de ruimte aangeeft die het gaat innemen op de video DVD en kunnen nu door het gewoon bij te plaatsen de ruimte aan te vullen met het bijplaatsen van WMV bestanden tot ongeveer 4,3Gb, maar je kan daar ook mee wachten tot je wat meer ervaring ermee hebt.\r\n\r\nNu moeten we alleen nog de uitvoer map selecteren waarvan we weten dat deze op het bureaublad staat en video heet, daarom kijken het midden van het venster van FreeVideoToDVDConverter naar Uitvoermap en bladeren naar het bureaublad en de map video, zodra er in de regel C:\\Users\\XXXXXXXX\\Desktop\\video staat kunnen we de video gaan maken en klikken daarbij op de knop DVD maken rechts onderin.\r\n\r\nDit gaat even duren, neem een kopje koffie en kijk je E-mail na of maak een wandelingetje als je toevallig weer in de buurt van je PC bent dan hoor je wanneer FreeVideoToDVDConverter klar is met het maken van de video.\r\n\r\nIn de map video op her bureaublad staan nu 2 nieuwe mappen een AUDIO_TS en een VIDEO_TS map.\r\n\r\nDe Volgende stap: we gaan naar CDBurnerXP en starten het programma op en kiezen voor de bovenste een nieuwe data schijf maken en klikken ok.\r\n\r\nStop een lege DVD schijf in de DVD recorder van de PC.\r\n\r\nNu opend het venster van CDBurnerXP en gaan links boven naar de map video op het bureaublad klik op die map zodat er rechts twee mappen verschijnen namelijk AUDIO_TS en VIDEO_TS selecteer beide mappen en sleep deze met het ingedrukt houden van de linker muistoets geselecteerd naar beneden, nu verschijnt er een groen streep onderin het scherm van CDBurnerXP ga nu met de muispijl naar de rij iconen bovenin het CDBurnerXP schermpje, als je nu met de muis over de iconen gaat dan komt op een gegeven moment de mededeling bij het zesde icoontje , brand de huidige compilatie... klik hier op en het programma geeft je nog een keuze scherm, kies hier voor schijf finaliseren nu gaat je DVD worden gemaakt die dus gewoon in je DVD speler in de kamer kan worden afgespeeld.\r\n\r\nZo dit duurde even maar ik moest het eerst zelf even doorlopen om te kijken of het wel zo zou werken al;s ik het had bedoeld succes ermee en laat even horen of het is gelukt.:)
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561354]Stroke 33, met jouw hulp wil ik het toch voor elkaar krijgen.\r\nAls ik het prog. open, kan ik kiezen uit: Data schijf, Audio schijf, Brand ISO beeldbestand, Kopieër schijf en Schijf leegmaken.\r\nWelke bewerking ik moet hebben is mij niet duidelijk, kun je berichten welke optie ik moet kiezen aub.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX\r\n\r\nIk begin even opnieuw met het uitleggen, ik heb namelijk net even alles zitten uitproberen.\r\n\r\nEr moet nog een programmaatje bij komen, en wel deze [url]http://www.dvdvideosoft.com/download/FreeVideoToDVDConverter.exe[/url]\r\n\r\nAls die is geïnstalleerd heb je 2 programma\'s op de pc staan namelijk FreeVideoToDVDConverter en CDBurnerXP.\r\n\r\nWe beginnen met het maken van 2 mappen op het bureaublad een voor de de WMV\'s die we dus WMV gaan noemen en plaatsen hierin de WMV files, \r\n\r\ndan nog een voor het Video uitvoer bestand die we dus VIDEO gaan noemen waar de te branden DVD bestanden inkomen te staan.\r\n\r\nAls we nu beginnen met het opstarten van FreeVideoToDVDConverter en Bladeren hier naar de WMV map op het bureaublad en selecteren daar eerst één bestand, nu zie je onder in het venster van FreeVideoToDVDConverter een stuk blauw verschijnen wat de ruimte aangeeft die het gaat innemen op de video DVD en kunnen nu door het gewoon bij te plaatsen de ruimte aan te vullen met het bijplaatsen van WMV bestanden tot ongeveer 4,3Gb, maar je kan daar ook mee wachten tot je wat meer ervaring ermee hebt.\r\n\r\nNu moeten we alleen nog de uitvoer map selecteren waarvan we weten dat deze op het bureaublad staat en video heet, daarom kijken het midden van het venster van FreeVideoToDVDConverter naar Uitvoermap en bladeren naar het bureaublad en de map video, zodra er in de regel C:\\Users\\XXXXXXXX\\Desktop\\video staat kunnen we de video gaan maken en klikken daarbij op de knop DVD maken rechts onderin.\r\n\r\nDit gaat even duren, neem een kopje koffie en kijk je E-mail na of maak een wandelingetje als je toevallig weer in de buurt van je PC bent dan hoor je wanneer FreeVideoToDVDConverter klar is met het maken van de video.\r\n\r\nIn de map video op her bureaublad staan nu 2 nieuwe mappen een AUDIO_TS en een VIDEO_TS map.\r\n\r\nDe Volgende stap: we gaan naar CDBurnerXP en starten het programma op en kiezen voor de bovenste een nieuwe data schijf maken en klikken ok.\r\n\r\nStop een lege DVD schijf in de DVD recorder van de PC.\r\n\r\nNu opend het venster van CDBurnerXP en gaan links boven naar de map video op het bureaublad klik op die map zodat er rechts twee mappen verschijnen namelijk AUDIO_TS en VIDEO_TS selecteer beide mappen en sleep deze met het ingedrukt houden van de linker muistoets geselecteerd naar beneden, nu verschijnt er een groen streep onderin het scherm van CDBurnerXP ga nu met de muispijl naar de rij iconen bovenin het CDBurnerXP schermpje, als je nu met de muis over de iconen gaat dan komt op een gegeven moment de mededeling bij het zesde icoontje , brand de huidige compilatie... klik hier op en het programma geeft je nog een keuze scherm, kies hier voor schijf finaliseren nu gaat je DVD worden gemaakt die dus gewoon in je DVD speler in de kamer kan worden afgespeeld.\r\n\r\nZo dit duurde even maar ik moest het eerst zelf even doorlopen om te kijken of het wel zo zou werken al;s ik het had bedoeld succes ermee en laat even horen of het is gelukt.:)
Link naar reactie
[QUOTE=Lieve;561421]Het is jammer, dvd speler geeft \"foute disc\". Bestand op een dvd+r 1-16x 4,7 GB.\r\nDit type dvd is reeds meer gebruikt voor video op te branden, ik neem aan dat deze in orde zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nGebruikt voor video op te branden, op de zelfde schrijver?\r\nHet kan ook gewoon een foute disc zijn, probeer even een andere.\r\nDe meeste DVD schrijvers zijn van het +/- type dus zou deze allebij moeten kunnen pakken.\r\nHeel soms zit er nog wel eens een DVD- schrijver in een PC.\r\nJe kunt er bij de computer shop natuurlijk ook gewoon een nieuwe DVD+/- in laten plaatsen voor een tientje of drie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...