Ga naar inhoud

Spotnet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi. Ik heb een vraagje over het progje Spotnet. In CID nr 3 van januari 2011 stond een workshop met het programma Spotnet. Leek me wel een leuk programma daar ik nogal veel met muziek en films bezig ben. Ik heb het geinstalleerd zoals beschreven in CID 3 maar op de één of andere manier kom ik niet ingelogd in het programma. Bij het invullen van de provider (meteen het eerste inlogscherm) vul ik in UPC. Das dus mijn provider. Dan wordt er gevraagd naar een gebruikersnaam en een wachtwoord. Ik weet niet direct wat ik hier moet invullen. Ik heb het geprobeerd met de gebruikersnaam en wachtwoord dat ik destijds kreeg van UPC,maar dat werkt niet. Hoe kom ik dan in hemelsnaam aan een wachtwoord en gebruikersnaam, als dit niet de goede gegevens zijn die ik invoer? Ik zie tenminste geen andere mogelijkheden om me ergens aan te melden bij Spotnet. Kan iemand mij helpen?? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Frankyboy64;561376]Dank allen voor jullie reacties. Heb nog niet de mogelijkheid gehad om het 1 en ander uit te proberen maar probeer het van de week nog. Nog wel een vraagje....hoe wordt ik lid van een nieuwsgroep? Is dat aanmelden bij UPC (in mijn geval?).[/QUOTE]\n\nNiet om reclame te maken maar om je een voorbeeld te geven, ik ben lid van [URL=\"http://www.hitnews.eu/\"]Hitnews[/URL].\nJe kunt het 3 dagen volledig gratis proberen.
Link naar reactie
je hebt verschillende zo genoemde payservers, omdat de provider van je internet verbinding meestal een beperking heeft in het aantal GB\'s die je mag downloaden.\r\n\r\nZoals edmoor al noemde is er Hitnews, dan heb je nog XSNews en Easyusenet. Onder google kan je de link prima vinden daar kijken wat je download snelheid is (gelijkwaardig aan die van je internet provider) Daar het bedrag betalen wat gevraagd word dit gaat meestal via Ideal of MasterCard. \r\n\r\nDan binnen spotnet de opgekregen gegegevens invullen en je kan beginnen met downloaden. Wel even kijken binnen spotnet waar de downloads geplaatst worden. Standaard is dit op de C schijf onder gebruikers en mapje donwloads. Verstandig is als je dit hebt, het op de D schijf te zetten, zodat je Windows schijf niet volloopt.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Deze video handleiding is handig om door te nemen. Deze beschrijft stap voor de de beschrijving van Spotnet [url]http://www.youtube.com/watch?v=3vjw0XxLlnA[/url]\r\n\r\nAnders kan je ook nog deze [URL=\"http://www.duken.nl/spotnet-handleiding/\"]spotnet [/URL]handleiding nalopen. Hier is de laatste versie ook te downloaden van spotnet :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...