Ga naar inhoud

Kan bestand niet afspelen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

L.S.\r\n\r\nKan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund. Fout=80040265.\r\n\r\nDit is wat ik te zien krijg als ik probeer om met \"filmmachine\" een film\r\nprobeer te conventeren naar dvd.\r\nDe film is een doodnormale avifile en speelt op de pjuter gewoon af met\r\nmijn media player classic .\r\nMaar als ik in \"filmmachine \"alle instellingen heb klaarstaan en een preview\r\nwil zien dan volgt dus bovenstaande foutmelding .\r\n\r\nZo heb ik dus vier films klaarstaan en alle vier geven ze dezelfde fout\r\nmelding , ik weet dat de melding gerelateerd word aan de win mediaplayer\r\nmaar die heeft ten principale niets te maken met \"filmmachine \".\r\nTemeer omdat ik die win mediaplayer niet geinstaleerd heb :rolleyes:\r\n\r\nGeachte forumleden wat is hier aan de hand ?\r\nIk heb het klite codec pack geinstaleerd staan en de hele bubs draait\r\nmet win xp home sp 3 .\r\n\r\nOwwjaa \"filmmachine\" draait vanaf de ( H ) schijf en de film staat als avi\r\nop de ( E ) schijf , voorheen was dat geen probleem en ik snap niet waarom\r\ndit nu wel een probleem zou kunnen zijn .\r\nNogmaals ik kan de film als avi zonder problemen bekijken op de pjuter of\r\nps 3 , dus volgens mij is er geen sprake van beschadigde bestanden of\r\nwat ever :confused:\r\n\r\nGeachte forumleden wilt u zo vriendelijk zijn om uw tanden in deze materie \r\nte zetten :)\r\n\r\nVriendelijke groet Musch .
Link naar reactie
Volgens mij herkent filmmachine het formaat niet. Het kan zijn dat filmmachine geen gebruik maakt van de [i]Klite codec pack[/i[] en alleen met eigen software werkt. Het is dan niet mogelijk om de film om te zetten in een andere formaat.\r\n\r\nAls het met convertx wel werkt zou ik dat programma blijven gebruiken en filmmachine van de PC halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...