Ga naar inhoud

dvd/cd afdrukken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb windows 7 via de HP Solutioncenter kan je naar de optie cd/dvd afdrukken gaan dat werkt prima behalve dat ik de tekst niet kan bewerken en niet verplaatsen met gevolg dat je geen duidelijke tekst op je cd dvd krijgt want de lettertjes zijn piepklein.\r\nWie heeft voor mij de oplossing met de HP klantenondersteuning kom ik ook niet verder.\r\n:confused:
Link naar reactie
Je hebt een HP-printer... inktjet? Welk type?\n\nJe hebt een rond plaatje met tekst en/of afbeeldingen gemaakt met een of ander programmaatje? Welk?\n\nDat ronde plaatje afdrukken op een printable CD/DVD (we hebben het toch niet over Lightscribe?) lukt dus wel maar de letters zijn te klein? Dat moet je dan aanpassen met dat programmaatje waarmee je het plaatje maakt:cool:
Link naar reactie
Ik heb een HP Photosmart Premium C309a het programma wat dan opent is de Photosmart Essential 3.5\r\neerst kies je welke dvd/cd ik kies dan voor een algemene want die kan je bewerken met foto\'s als je een foto of afbeelding geplaatst hebt ga je naar de volgende stap dan kan je de tekst intypen die tekst komt aan de onderkant van de dvd te staan je kan hem niet selecteren om te bewerken en ook kan je hem niet verplaatsen. Dan ga je naar de volgende stap daar kan je de witte randen wegwerken die nog op je dvd te zien zijn dat is de buitenrand en de binnenrand daarna kan je hem afdrukken en dat is het.\r\nEn Nee we spreken niet van Lightscribe want die zit op mijn computer en niet op de printer daar kan ik wel mee omgaan geen probleem :)
Link naar reactie
Ik heb het programma even geïnstalleerd, maar het wilde gelijk al m\'n foto\'s gaan verzamelen, dus heb het er snel weer afgemikt.\nVolgens mij kan je in een plaatje of foto, wat je hebt gekozen om op een cd te printen, nooit met de al in het plaatje bestaande tekst \"rommelen\". \nIk doe het altijd met Canon label print en daar kan je gewoon wel tekst toevoegen in een kader en dat mee laten printen.\n\nEen bestaand plaatje, kan je wel van tevoren bewerken met bijv. Paint.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...