Ga naar inhoud

Word taal wijzigen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sindskort een nieuwe laptop. Heb microsoft office geinstalleerd per ongeluk onder de verkeerde taal... namelijk chinees.\r\n\r\nNu zullen jullie begrijpen dat ik niet weet waar ik de taal kan wijzigen. Heeft iemand enig idee waar ik het ongeveer kan vinden? Misschien aan de hand van een filmpje of een aantal afbeeldingen?\r\n\r\nAlvast super bedankt,\r\nRobin
Link naar reactie
Even zoeken op je Office pakket onder google. Naar Language packs dutch. \r\n\r\nOmdat je niet hebt aangegeven welke Office versie je hebt g\r\na ik er van uit dat het Office 2010 is en kan je hier een download vinden op de Microsoft pagina vinden. Even de taal selecteren die je wilt bij de dropbox en ja kan Office nederlands maken\r\n\r\n[url]http://office.microsoft.com/en-us/language/[/url]\r\n\r\n\r\nL[B]et wel op hier aan zijn kosten verbonden, het is niet voor niks Micro$oft[/B]
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan;558676]Even zoeken op je Office pakket onder google. Naar Language packs dutch. \n\nOmdat je niet hebt aangegeven welke Office versie je hebt g\na ik er van uit dat het Office 2010 is en kan je hier een download vinden op de Microsoft pagina vinden. Even de taal selecteren die je wilt bij de dropbox en ja kan Office nederlands maken\n\n[URL]http://office.microsoft.com/en-us/language/[/URL]\n\n\nL[B]et wel op hier aan zijn kosten verbonden, het is niet voor niks Micro$oft[/B][/quote]\n\nDoe het dan gelijk netjes in het Nederlands:\n[URL]http://office.microsoft.com/nl-nl/language/[/URL]\n\n:mrgreen:\n\nIk vraag me overigens nog wel af wat voor installer je hebt als die je de optie geeft om in het Chinees te installeren. De meeste DVD\'s die ik van Microsoft ken, hebben eigenlijk maar één taal aan boord, behalve misschien de Ultimate en de corporate versies.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;558682]Wat is er mis mee dat ze daar geld voor vragen? Je kunt immers ook in de eerste plaats Office in de juiste taal kopen....[/QUOTE]\r\n\r\nIk vind het nog bizar dat als je een product koopt, ongeacht welke taal het is, voor extra taalpakketen moet betalen. \r\n\r\nStel ik woon in de Verenigde Staten heb daar een Engelstalige Office gekocht en vertrek naar Nederland en wil een Nederlandstalige versie hebben, dan moet je daar dus voor betalen. \r\nDit zou al voor geïnstalleerd moeten zijn in zo\'n pakket. Waarom moet je daarvoor betalen. \r\nOffice is in de regel al geen goedkoop pakket (mits je de uitgekleden versies hebt), dan kan daar best de talenpakketen bij gezet worden. \r\n\r\nIn mijn optiek is dit gewoon geldklopperij van Microsoft
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;558766]Ik vind het nog bizar dat als je een product koopt, ongeacht welke taal het is, voor extra taalpakketen moet betalen. \r\n\r\nStel ik woon in de Verenigde Staten heb daar een Engelstalige Office gekocht en vertrek naar Nederland en wil een Nederlandstalige versie hebben, dan moet je daar dus voor betalen. \r\nDit zou al voor geïnstalleerd moeten zijn in zo\'n pakket. Waarom moet je daarvoor betalen. \r\nOffice is in de regel al geen goedkoop pakket (mits je de uitgekleden versies hebt), dan kan daar best de talenpakketen bij gezet worden. \r\n\r\nIn mijn optiek is dit gewoon geldklopperij van Microsoft[/QUOTE]\r\n\r\nEven in office 2010/Microsoft office 2010/Microsoft Office 2010-hulpprogramma\'s/Taalvoorkeuren voor Microsoft Office 2010 gekeken en het zou hiemee moeten lukken. plek 1 en dan plek 5 en eenmaal 63 sambalbij;)
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;558766]Ik vind het nog bizar dat als je een product koopt, ongeacht welke taal het is, voor extra taalpakketen moet betalen. [/QUOTE]\r\nAls ik een rode auto koop en wil opeens een blauwe, moet ik ook betalen om \'m te laten spuiten. Ik mag dan van geluk spreken dat ik niet een hele nieuwe auto hoef te kopen.\r\nIs met office eigenlijk precies zo. Als ik een Engelse koop en wil opeens een Nederlandse, moet ik betalen voor het taalpakket. Gelukkig hoef ik niet de hele office nieuw te kopen. Vergeet niet dat het taalpakket ook de spellingscontrole van de aangekochte taal bevat (en een paar buurtalen). Dan vind ik die 27 euro niet zo heel duur.\r\nWant ik blijf er bij dat je het in de eerste plaats in de juiste taal had kunnen kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...