Ga naar inhoud

Dvd groter dan 4gb speelt niet af


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nIk heb het volgende vage probleem met m\'n dvd-speler in de pc.\r\nDe kleinere DVD\'s worden goed afgespeeld en herkend.\r\nDe grotere DVD\'s worden niet afgespeeld maar ook niet herkend\r\nin de verkenner. Mijn harde schijven zijn NFTS geformateerd.\r\n\r\nWie zou mij een oplossing kunnen geven voor dit vreemde probleem.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor alle reacties zover al.\r\n\r\nDe PC is van 2007. Na een herinstallatie merkte ik dat gekochte DVD\'s niet meer afgespeeld worden die daarvoor wel draaiden. Het zou heel goed kunnen dat het probleem voor de herinstallatie ook al was ontstaan door bijvoorbeeld een defect laser. Kleinere DVD\'s bedoel ik minder dan 4GB mee. Meestal DVD\'s voor de kids. Maar een speelfilm lukt niet meer. Ik hoor graag jullie ideën.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;558451]19 Euro heb je al een brander,:)\r\n\r\n\r\nMaar er wordt over een DVD speler gepraat .. dus dan kun je toch niet branden.:rolleyes::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nZucht dutch-online |-)\r\n\r\nIk geloof niet eens dat je nog alleen maar DVD spelers kan krijgen voor de computer. Er zit altijd al een brand mechanisme in |-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...