Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Beste forumleden,\r\n\r\nIk heb het volgende vage probleem met m\'n dvd-speler in de pc.\r\nDe kleinere DVD\'s worden goed afgespeeld en herkend.\r\nDe grotere DVD\'s worden niet afgespeeld maar ook niet herkend\r\nin de verkenner. Mijn harde schijven zijn NFTS geformateerd.\r\n\r\nWie zou mij een oplossing kunnen geven voor dit vreemde probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Het lijkt erop dat de laser niet meer zover kan bewegen als nodig is.\nVoor [url=http://azerty.nl/8-862-242662/samsung-super-writemaster-sh-s223c-schijfstation-dvd-rw-r-dl-dvd-ram-22x-22x-12x-serial-ata-intern-5-25-zw.html]weinig geld[/url] heb je een nieuwe. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Om in te haken op dutch-online\'s vraag stelling:\r\nOm welk type dvdspeler gaat het hier en inderdaad hoe oud is deze. \r\n\r\nMisschien is het mogelijk om de firmware te updaten van de speler. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Is het een \'oudere\' speler en probeer je daar DL DVD\'s op af te spelen? Zal niet gaan.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Hartelijk dank voor alle reacties zover al.\r\n\r\nDe PC is van 2007. Na een herinstallatie merkte ik dat gekochte DVD\'s niet meer afgespeeld worden die daarvoor wel draaiden. Het zou heel goed kunnen dat het probleem voor de herinstallatie ook al was ontstaan door bijvoorbeeld een defect laser. Kleinere DVD\'s bedoel ik minder dan 4GB mee. Meestal DVD\'s voor de kids. Maar een speelfilm lukt niet meer. Ik hoor graag jullie ideën. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Het type DVD zal ik nog nakijken. Ik ga ervan uit dat de DVD speler ook van 2007 is. Kom hier op terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Verkeerde regio-instelling? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Het zou ook nog kunnen dat de dvd speler alleen maar -r dvd kan branden en afspelen. De latere DVD spelers konden +r DVD\'s afpelen of zelfs beiden.\r\n\r\nTegenwoordig kunnen alle nieuwe modellen beiden formats aan. Ze kosten ook niet zo veel meer voor 3 tientjes heb je al een goede speler/brander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 [QUOTE=dutch-online;558451]19 Euro heb je al een brander,:)\r\n\r\n\r\nMaar er wordt over een DVD speler gepraat .. dus dan kun je toch niet branden.:rolleyes::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nZucht dutch-online |-)\r\n\r\nIk geloof niet eens dat je nog alleen maar DVD spelers kan krijgen voor de computer. Er zit altijd al een brand mechanisme in |-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen