Ga naar inhoud

wil GEEN datumnotatie in excel 2000[OPGELOST]


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben bezig een overzicht te maken van de gereedschappen die we op werk hebben. Gaat allemaal lekker alleen als ik steeksleutel 6-7 in wel voeren maakt excel hier 6-jul van. Ik ben wel aan het knoeien geweest met de celeigenschappen maar hij doet toch elke keer iets wat ik neit wil. Heb ik excel zover 6-7 te laten staan dan zet excel sleutel 12 om naar 12-1. Ik vind het heel irritant dat zon programma mij gaat lopen verbeteren, ik mag toch aannemen dat ik zelf wel weet wat ik in wil voeren. Hoe kan ik hier wat aan doen?\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nMerijn
Link naar reactie
Volgens mij was je op de goede weg: selecteer de velden waar het om gaat en maak er via celeigenschappen bv. tekst van. Het probleem zou dan verholpen moeten zijn.\nEen andere \'truc\' is om voor bv 6-7 een \' te zetten. Excel ziet het dan als tekst.\n\nAutomatisering is vaak handig, maar zodra computers het beter denken te weten juist erg irritant.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;558082]Kan : gewoon kolom selecteren en dan de celeigenschappen aanpassen. Hoeft niet cel voor cel![/QUOTE]\r\n\r\nDat weet ik maar dan loop ik tegen het probleem aan dat excel 12-1 maakt van gewoon 12 en ik probeer nu 12-13 in te voeren maar dat mag al helemaal niet van excel :S\r\nIs er geen mogelijkheid de idiote bemoeienissen van excel helemaal uit te zetten? Ik kan ze nu echt niet gebruiken :mad:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...