Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Ik heb nu office 2010.\r\nIedere keer dat ik office opstart zie ik het volgende:\r\n\r\n[url]http://i54.tinypic.com/s47z1w.png[/url]\r\n\r\nKan ik nu mijn office nog voor altijd opstarten (Niet dat hij het na 31 dagen ofzo niet meer doet)? Want als ik op sluiten klik kan ik gewoon mijn documenten typen:D.\r\nDie rode balk vindt ik niet zo erg!\r\n\r\nPepijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Maak eerst even dat plaatje wat kleiner want zo is de hele layout van het forum vernaggeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Het zou zomaar kunnen dat je office het na 31 dagen niet meer doet.\n\nZo te zien heb je een volumelicentie, maar bij de retail licentie is het inderdaad zo dat \'ie het na 31 dagen niet meer doet als je niet activeert.\n\nDus? Doen wat het bericht zegt, en even activeren. Of gewoon afwachten en dan indien nodig alsnog even de computer in het bedrijfsnetwerk waar je de licentie van hebt hangen en activeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Misschien moet je overwegen om het te kopen:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Ik mag het niet zeggen, maar je hebt de verkeerde versie gedownload,\r\nJe moet degene hebben die Microsoft zelf online heeft gezet in de nieuwsgroepen.\r\n\r\n[U][I][COLOR=\"LemonChiffon\"]De mijne haalt zelfs de updates op sinds Sep 2010 zonder problemen.[/COLOR][/I][/U] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen