Ga naar inhoud

filmpjes branden op dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een film, maar die bestaat uit meerdere delen. Die heb ik op een dvd gezet maar de dvd speler begint altijd met het 2e deel. Hoe kan ik de instelling zodanig instellen dat de dvd speler altijd bij de 1e deel begint. Heb van alles geprobeerd maar waarschijnlijk iets niet goed. Ik gebruik nero 7/visioen 4 als brand programma.\r\n\r\nbvd Rowan
Link naar reactie
je moet zorgen dat in Nero Vision, je dvd kan bewerken (desnoods opnieuw maken) en daar de film neerzetten, dan instellen welk gedeelte van de film als eerste moet starten als je de dvd in de speler steek. \r\nNu is Nero Visielf gebruik ik de software van Pinnacle Studio 14, deze dan wel weer heel uitgebreid, maar wel makkelijk te bewerken, zodat je precies kan aangeven welk deel als eerste moet starten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo Gekwordikervan, sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik iets heb laten horen.\nMaar het probleem is opgelost. Bij toepassingopties en - instellingen moet ik aanvinken dat de hoofdstukken automatisch aangemaakt worden. Heb al diverse dvd\'s op deze manier gebrand en alles werkt nu perfekt.\nBedankt voor de reactie op mijn vraag\n\nrowan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...