Ga naar inhoud

Geen ondertiteling bij film


Aanbevolen berichten

Ik dacht laat ik als digibeet ook eens een keer een film downloaden via bittorrent.\r\nNu heb ik een Franse film gedownload met Engelse ondertiteling maar bij het afspelen met Windows Media Player krijg ik geen ondertitels te zien.\r\n\r\nHet gaat om de volgende bestanden:\r\n\r\nun secret_xvid, videofragment 717.250 kb\r\nun secret_xvid, systeeminformatiebestand 1kb\r\nun secret_xvid.srt SRT bestand 63kb\r\n\r\nHoe krijg ik de ondertitels te zien? \r\nIk heb \"teksten, onderschriften en titels\" ingeschakeld via de rechtermuisknop in WMP.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;554856]Simpel gezegd: Windows Media Player kan alleen ondertiteling van DVD afspelen.\r\n\r\nDe meeste alternatieve media players kunnen wel ondertiteling uit srt bestanden afspelen. Zelf raad ik hiervoor Media Player Classic Home Cinema aan, want open source, lichtgewicht en heeft de belangrijkste codecs aan boord.[/QUOTE]\r\n\r\nBeste FooBar,\r\n\r\nIk heb zojuist Media Player Classic Home Cinema gedownload en geïnstalleerd\r\nHij speelt de film meteen af mét ondertiteling.\r\nHier ben ik heel blij mee.\r\nDit is trouwens niet de eerste keer dat je mij van dienst bent geweest. Petje af en bedankt:D.\r\n\r\nDe anderen ook bedankt trouwens voor hun reactie.:D\r\n\r\nWat mij betreft kan deze vraag (thread of draadje noemen ze dat toch op internetfora?) gesloten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...