Ga naar inhoud

Revo Uninstaller: alleen aangevinkt en vet?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al lang Revo, prima, maar ik heb al die tijd al onzekerheid over het volgende: als je ook registeraanwijzingen wilt verwijderen komt er dus het scherm : alleen de aangevinkte en vetgedrukte items worden verwijderd.\r\nDe lijst begint altijd met Mijn Computer, daarna HKey Classes Root en dan volgt er nog veel, waarvan veel vetgedrukt is.\r\nMaar het gaat mij om de NIETvetgedrukte items zoals Mijn Computer en HKeyClasses Root bv.\r\nZe zijn niet vetgedrukt, maar als ik \'alles selecteren\' kies,\r\ndan worden ook niet-vetgedrukte items aangevinkt.\r\nEn dat lijken me nogal belangrijke dingen, die mogen natuurlijk helemaal niet verwijderd worden.\r\n\r\nBij de meeste programmaatjes is het geen echt groot probleem, dan vink ik keurig alle cursieve dingen aan en laat de vakjes voor de dungedrukte items open.\r\nMaar nu wil ik Open Office de-installeren (blijft nl. steeds crashen, heb het gehád) en dan zijn er bijna 6000 registerverwijzigingen, die ik wel verwijderd wil zien. Maar het is toch geen doen om die stuk voor stuk te gaan aankruisen. Echter: als ik kies voor alles selecteren, wordt er dan niet van alles verwijderd dat van (voor de computer, dan!) levensbelang is?\r\n\r\nZogauw je één vinkje weghaalt, worden alle vinkjes daaronder die dikgedrukt zijn ook weggehaald.\r\n\r\nIk hoop dat ik me duidelijk heb uitgedrukt, Revo-gebruikers zullen wel weten wat ik bedoel. Dank alvast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...