Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb gisteren enkele bestandjes gedownload en de snelkoppeling ervan op het bureaublad geplaatst.\r\nVandaag met goede voornemens begonnen: CCleaner laten draaien, dus downloadhistorie uit de browser weg, prullenbak leeg enz.\r\nEchter...de bijbehorende icoontjes op het bureaublad zijn er nog en erger: nu niet meer weg te krijgen. Melding: bevindt zich niet meer op C: Bureaublad, zoek de andere locatie.\r\nIk zou niet weten hoe? Wat moet ik met het woord images bv.? Dat is niet te doen, om daaruit te zoeken.\r\nWat kan ik doen? Dank voor meedenken alvast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Ik neem aan dat je via software geprobeerd hebt om het download progamma te verwijderen.\r\nAnders even via verkenner naar progam files misschien dat er nog een mapje staat.\r\nAnders probeer dit eens:\r\n\r\nPictogram slepen naar de prullenbak, en die dan leegmaken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2011 Hee, dat laatste (het meest eenvoudige!) werkte. Dank! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen