Ga naar inhoud

Rabobank


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik las in het forum een vraag met antwoord uit 2009, de link in het antwoord werkt niet meer. Weet iemand welk programma dit was?\r\nIk zit ongeveer met het zelfde probleem.\r\nIk download bijvoorbeeld alle mutaties van november 2010, en het enige wat ik wil is het gewoon leesbaar afdrukken voor mijn boekhouder.\r\n\r\nDeze formaten kan ik downloaden\r\nRabobank (= ERI / MUT.ASC) \r\nKommagescheiden \r\nVaste lengte (ASCII) \r\nMT940\r\n\r\n\r\n[quote][B]Vraag[/B]\r\n\r\nIk heb zojuist een paar rekeningoverzichten gedownload vanuit rabo internetbankieren. Geen rekeningafschriften dus, want die kun je simpel met adobe openen. \r\n\r\nIk heb een bedrijfstelerekening waar ik geen digitale afschriften voor kan ontvangen. Wat wel kan is dus een rekeningoverzicht downloaden over een periode van maximaal 64 dagen. Dat heb ik gedaan. Ik kan ze nu echter niet openen. Heb al op google zitten zoeken en heb daar een site van abn amro gevonden waarop het uitgelegd staat. Dit werkt voor mij echter niet.\r\nIk wil ze met excel kunnen openen en afdrukken als een normaal rekeningoverzicht. Moet dit nl hebben voor de accountant.\r\n\r\nIemand enig idee?\r\n\r\nIk kan ze downloaden in de volgende formaten:\r\n\r\n\r\nRabobank (= ERI / MUT.ASC) \r\nKommagescheiden \r\nVaste lengte (ASCII) \r\nMT940\r\n\r\nIemand een idee? \r\n\r\n[B]Antwoord[/B]\r\nKun je hier iets mee?\r\n\r\n[url]http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=3405[/url]\r\n\r\n[B]Het antwoord van de vraagsteller[/B]\r\nHey bedankt!\r\n\r\nHeb het gedownload en het werkt! Kan nu in elk geval op een normale manier de afschriften uitprinten. Handig programmaatje![/quote]
Link naar reactie
Dat is wat ik juist niet wil, ik ben gewoon op zoek naar een programmaatje welke 1 van deze formaten kan inlezen en afschriften kan printen. Wat ik niet begrijp is dat de Rabobank deze optie niet heeft. Bij SNS-bank of ABN-AMRO kan je gewoon online een maand selecteren, en gelijk afschriften printen zonder iets te downloaden.
Link naar reactie
Als je je rekeningoverzicht opent, kun je gewoon selecteren (zoals je een stuk tekst selecteert, door blauw te maken) en dan die selectie afdrukken.\r\nJe rekeningafschrift hoef je niet te downloaden, als je de downloadlink klikt, wordt er gevraagd \"openen\" of \"opslaan\". Als je openen klikt, gebeurt dat met Adobe reader en kun je dan afdrukken, zonder dus te downloaden.
Link naar reactie
[quote=dbraham;554312]Dat is wat ik juist niet wil, ik ben gewoon op zoek naar een programmaatje welke 1 van deze formaten kan inlezen en afschriften kan printen. Wat ik niet begrijp is dat de Rabobank deze optie niet heeft. Bij SNS-bank of ABN-AMRO kan je gewoon online een maand selecteren, en gelijk afschriften printen zonder iets te downloaden.[/quote]\n\nDat snap ik dan weer wél. Hoeveel mensen zullen er zijn die rekeningoverzichten in CSV formaat gaan printen? De meeste mensen zullen gewoon de PDF downloaden/printen, en diegenen die in CSV formaat willen werken, doen dat om de data in een boekhoudprogramma in te lezen - en dat houdt dus automatisch in dat je de boel gaat downloaden. Voor die zes mensen die wél de CSV willen printen, is dat een geval van \"jammer maar helaas\". Ze zouden de functionaliteit ongetwijfeld kunnen maken, maar dat kost meer aan uurloon voor de programmeur dan dat ze er potentieel mee zouden verdienen.\n\nMaar goed, je kunt altijd contact met de Rabo opnemen om te vragen of de mogelijkheid bestaat, of dat er misschien aan gewerkt wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...