Ga naar inhoud

BackUp met Back4sure verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een Backup heb gemaakt met Back4sure 3.1.0., ergens op een partitie waar meerdere mappen met backUps staan, wil verwijderen, geeft dat problemen.\nEven verwijderen zoals de mappen van Acronis, gaat niet.\n\nDus pak ik de File schredder van Your Uninstaller.\nLeuk, maar dat duurt een eeuwigheid om het eraf te krijgen, doet het per programma wat je hebt gebackupt.\nKan dit nu niet sneller?\nUiteraard is het makkelijker om de HD even te formatteren, dat gaat snel, maar er staan meerdere backups op die HD, dus dat is geen optie.\nWaarmee kun je dus [COLOR=black]altijd[/COLOR] een - grote - map verwijderen, zonder meldingen van namen te lang enz.
Link naar reactie
Bij Linux was dat makkelijker maar volgens mij moet het met windows ook kunnen.\r\nVanuit een command prompt kun je het als volgt doen.\r\n\r\ndel d:\\backup\\backupmap\\*.* /F /S /Q\r\n\r\nAls ik tenminste de opties van het del commando goed gezien heb. Let wel op dat je in de juiste map zit, want anders veegt ie alles uit, hij zal als het goed is namelijk niet meer om bevestigingen gaan vragen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...