Ga naar inhoud

Bootable systeem back up


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond,\r\n\r\nIk ben momenteel bezig om uit te zoeken hoe ik een bootable back up van mijn hele systeem kan maken. Ik wil deze back up op een externe harde schijf plaatsen, voor het geval de harde schijf van mijn laptob crasht, en ik dus ook niets meer zou hebben aan een back up heb die op diezelfde harde schijf is weggeschreven.\r\n\r\nIk heb hiervoor een trial versie van Acronis True Image Home 2011 gedownload. Nu kom ik in de handleiding van dit programma de volgende melding tegen:\r\n\r\n[B]The current Acronis True Image Home 2011 version does not support cloning of dynamic and GPT disks.[/B]\r\n\r\nIk maak zelf gebruik van Windows Vista. Nu meen ik ergens te hebben gelezen dat alle Windows versies vanaf pakweg het jaar 2000 werken met dynamic partition. Betekent dit dan ook dat de C en D partitie van mijn harde schijf \'dynamic\' zijn? Ze zijn dan immers het resultaat van dynamic partition, toch? En dat ik deze partities in dat geval dus ook niet kan klonen met Acronis True Image 2011. Dit wil ik graag even zeker voordat ik het hele pakket misschien voor niets aanschaf. Hebben jullie misschien ook alternatieven, in het geval dit ook inderdaad zo is?\r\n\r\nIk hoor graag van jullie!, alvast bedankt voor de moeite!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...