Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik heb dvdflick gedownload maar dit heb ik op mijn oude pc gedaan met Windows XP erop.(hier zit geen dvd brander in) Vervolgens heb ik hem op een usb stick gezet. Als ik deze in mijn laptop doe met windows 7 en ik kilk op dvdflick krijg ik de volgende melding: \r\nAn error occured during startup. \r\nNumber 339 from dvdflick: Component comct232.ocx or one of its dependencies regitered:\r\na file is missing or invalid.\r\nLast DLL error : 0\r\n\r\nWat doe ik fout of moet ik doen, het lijkt mij een mooi programma of is het niet geschikt voor windows 7 home premium Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Daar: [url]http://www.dvdflick.net/download.php[/url] zou je toch een versie moeten kunnen downloaden die het met Windows 7 ook doet. \r\nIk denk dat je nu een xp versie probeert te instaleren op een windows 7 machine en dat zal niet gaan vermoed ik.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Heb je DVDFlick eerst op XP geinstalleerd en toen die installatie proberen te kopieren naar Win7?\nZo ja, dan moet je het [B]installatiebestand[/B] kopieren naar Win7, dus het bestand dvdflick_setup_1.3.0.7.exe en de installatie pas op de Win7 computer starten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb DVDflick gedownload op een xp pc maar de files direct op de usb stick gedownload.\r\nDus nier niet eerst op mijn oude pc met xp geinstalleerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 Download ze eens met je nieuwe pc. Er zal bij de download mogelijk gekeken worden welk besturings programma de pc heeft.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2010 [quote=Niekie30;552926]Download ze eens met je nieuwe pc. Er zal bij de download mogelijk gekeken worden welk besturings programma de pc heeft.\n\nNiek[/quote]\n\nEr is maar 1 bestand nodig. Dus precies wat FooBar zegt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2010 Hallo forum.\r\nIk heb zoals zo vaak weer veel nuttige hulp van jullie ontvangen.\r\nIk heb DVDFlick gedownload op mijn nieuwe laptop met Windows7 64bit en gelijk op een usb stick gezet.\r\nHet werkt perfect en heb al mijn eerste film op dvd gezet.\r\nNogmaals bedankt en een voorspoedig 2011 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2010 Dat bedoel ik....:-) (ahum) Leuk dat je het resultaat even laat weten en thnx daarvoor.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen