Ga naar inhoud

Tele 2 Mobiel Internet datalimiet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben van plan de galaxy apollo te kopen bij tele2.\r\nIk zou hem dan graag willen bestellen met mobiel internet.\r\nAangezien er op de website staat dat ze geen datalimiet maar wel fair use policy gebruiken ging ik is kijken op google wat dit inhoud.\r\nHet schijnt dus te zijn dat de fair use policy van tele2 mobiel internet erg laag is.\r\nEn dat daar een half jaar geleden dus veel problemen mee waren.\r\nWeet iemand of deze fair use policy is verhoogt en je nu dus wel internet normaal kan gebruiken
Link naar reactie
[QUOTE=Macfan;552799]Maak liever geen gebruik van Tele 2. Ik heb veel problemen met deze provider gehad. Steleltje zweedse oplichtsers... T-mobile is de enige die zich netjes aan de afspraken houdt.[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij was het (de helpdesk van) T-Mobile die er voor heeft gezorgd dat Youp een tijdlang in de (twitter)belangstelling heeft gestaan....
Link naar reactie
[QUOTE=jeroen80;552935]Dus dit abonnement kan ik beter niet nemen.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb op je bericht gereageerd - zie # 2 en # 4, omdat het me een fatsoenlijke aanbieding van Tele2 lijkt.\r\n\r\n\"Begin 2006 introduceerde Tele2 op de Nederlandse markt triple play, internet, telefonie én televisie via één telefoonaansluiting.\"\r\n[url]https://secure.wikimedia.org/wikipedia/nl/wiki/Tele2[/url]\r\nBen zelf sinds die tijd een zeer tevreden klant. :)\r\n\r\nWat je met deze informatie doet ? \'It\'s up to you\'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...