Ga naar inhoud

Heb je i-tunes of quick time nodig?????


Aanbevolen berichten

Als je niks van Apple hebt, heb je itunes zeker niet nodig. Er zijn betere afspeelprogramma\'s dan dat itunes. Dus dat kan er als je het inderdaad niet gebruikt sowieso af.\n\nQuicktime wordt sporadisch nog op websites gebruikt voor filmpjes en sommige fotocamera\'s nemen om onverklaarbare reden ook filmpjes in quicktime formaat op. Als je zo\'n fotocamera hebt, wil je quicktime waarschijnlijk laten staan.\nWat betreft websites: zelf heb ik geen quicktime en daardoor kan ik misschien twee keer per jaar een filmpje niet zien. Nou, jammer dan.\n\nDus op zich: haal quicktime er ook af. Mocht je het toch ooit weer een keer nodig hebben, dan is het snel weer geinstalleerd!
Link naar reactie
QuickTime is toch een keer geïnstalleerd toen je een filmpje wilde bekijken. En om die reden laat ik het geïnstalleerd staan. (Wel 74 MB)\r\n\r\nProbleem komt als het ding de eerste keer gaat updaten, want dan staat automatisch \'[I]itunes[/I]\' aangevinkt, en die krijg je er dan \'gratis en [I]voor niets[/I]\' bij.\r\nUitvinken voordat je OK klikt voor de eerste update, en vanaf dat moment blijft het vinkje weg, en wordt itunes ook niet geïnstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...