Ga naar inhoud

Mediaspeler incl opname en dvd speler


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\nIk heb jullie hulp nodig....\r\n\r\nIk heb op dit moment Digitenne en een dvd/cd speler.\r\nNu ben ik het constant wisselen van mijn cd\'s/dvd\'s een beetje zat. En ik wil van tv kunnen opnemen.\r\n\r\nDus ik dacht om eens bij de electronica zaak te gaan kijken, want zo\'n mediaspeler zal er vast wel zijn, eentje die ook kan opnemen van tv en een ook een dvd/cd speler heeft. Of een harddiskrecorder met cd/dvd speler waar ik mijn dvd\'s op kan zetten. (liefst ook in een netwerk te zetten, maar dat zal alleen met mediaspelers kunnen lijkt me, net als internet radio wat me ook makkelijk lijkt)\r\n\r\nTot mijn verbazing kom ik er achter dat dat helemaal nog niet zo eenvoudig is. Tot nu toe is het niet gelukt een apparaat te vinden wat films/muziek kan opslaan op en afspelen van harde schijf, tv signaal kan opnemen en cd\'s en dvd\'s kan afspelen. De overige wensen (internet radio, netwerk, etc.) zijn niet zo belangrijk voor me.\r\nWeten jullie of deze apparaten bestaan? Wellicht ook merk en type?\r\nBedankt voor de hulp alvast!\r\nSander.
Link naar reactie
[quote=chevdaddy;552383]Ik kan je in elk geval vertellen als je alleen digitenne hebt voor je tv signaal, dat je dan het opnemen van tv programma\'s kan vergeten. KPN heeft geen mogelijkheid om op te nemen via de digitenne decoder.[/quote]\n Kan altijd hoor ,,je sluit het ding gewoon op je hd recorder aan ,en de hd recorder op de tv.\nJe kunt echter alleen het prg opnemen waar je naar kijkt.
Link naar reactie
[QUOTE=svdveen;552364]Hallo allemaal.\nIk heb jullie hulp nodig....\n\nIk heb op dit moment Digitenne en een dvd/cd speler.\nNu ben ik het constant wisselen van mijn cd\'s/dvd\'s een beetje zat. En ik wil van tv kunnen opnemen.\n\nDus ik dacht om eens bij de electronica zaak te gaan kijken, want zo\'n mediaspeler zal er vast wel zijn, eentje die ook kan opnemen van tv en een ook een dvd/cd speler heeft. Of een harddiskrecorder met cd/dvd speler waar ik mijn dvd\'s op kan zetten. (liefst ook in een netwerk te zetten, maar dat zal alleen met mediaspelers kunnen lijkt me, net als internet radio wat me ook makkelijk lijkt)\n\nTot mijn verbazing kom ik er achter dat dat helemaal nog niet zo eenvoudig is. Tot nu toe is het niet gelukt een apparaat te vinden wat films/muziek kan opslaan op en afspelen van harde schijf, tv signaal kan opnemen en cd\'s en dvd\'s kan afspelen. De overige wensen (internet radio, netwerk, etc.) zijn niet zo belangrijk voor me.\nWeten jullie of deze apparaten bestaan? Wellicht ook merk en type?\nBedankt voor de hulp alvast!\nSander.[/QUOTE]\n\nMedion heeft al enkele jaren zo\'n apparaat en is soms in de aanbieding bij Aldi, ik weet het zeker want ik heb er twee je kunt én opnemen en afspelen van DVD én opnemen en afspelen vanaf de HD.\n\nJe kunt zelfs vanaf de dvd speler naar de HD overzetten en vice versa. ;)\n\nIk doe dit overigens van een satelliet ontvanger met scart naar scart en vanaf de DVD/HD speler met een HDMI naar de flatscreen en nummer twee met een tv kabel naar de tv ingang van de DVD/HD speler en met scart naar de TV.\n\nNet als Animal hier boven al aangeeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...