Ga naar inhoud

Pc geschikt voor HD videobewerking Pin 14


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds de zomer hebben we een nieuwe videocamera. Een HD camera van Sanyo.\r\nIk gebruik daarom nu ook pinnacle 14, om HD te kunnen verwerken.\r\nEchter zodra ik een filmpje afspeel in pinnacle hapert het beeld, het geluid er onder loopt wel gewoon door. Kan het zijn dat mijn PC dit niet aan kan? Of is er iets anders aan de hand?\r\n\r\nDe specs van mijn pc en vidkaart:\r\n\r\nAMD Athlon 64 x 2\r\nDual Core Processor 3800+\r\n2.00 GHZ\r\n4.00 DDR 2\r\n\r\nNVDIA Geforce 7300 GT\r\n400MHZ\r\n128 bit\r\n256 DDR 2 \r\n\r\nWie helpt mij op weg?
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nHet geheugen, en processor lijken me wat te \'\'traag\'\'. Wat je zou kunnen doen is de demo te downloaden, voordat je het paket daadwerkelijk aanschaft.\r\n\r\n[url]http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Pinnacle+Studio+Ultimate+version+14+Trial?code=studio14trial[/url]
Link naar reactie
Die videokaart lijkt me ook wat aan de krappe kant...\n\nAl met al zal het bewerken heel erg traag gaan, zal Pinnacle vaak crashen (Pinnacle is sowieso al gevoelig voor vastlopers, en helemaal op een langzame computer) en zal het renderen van de video lang duren.\n\nDe pc is prima om SD-materiaal te bewerken, maar bij HD zal hij denk ik te kort schieten.\n\nHet HD-materiaal alleen afspelen, gaat dat wel probleemloos of hapert dat ook al?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...