Ga naar inhoud

Mijn afbeeldingen op CD voor DVD speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nAls op de map van mijn XP Afbeeldingen beelden staan, die via via eigenschappen verwijzen naar \r\nBMP, RLE Adobe Photo DeLuxe, hoe kan ik die dan op een CD branden die ook op de DVD-speler kan worden gebruikt.\r\nNormale beelden van Afbeeldingen heb ik altijd via data van Nero Express op de CD kunnen branden,\r\nen die werden dan door mijn DVD speler geaccepteerd.\r\n\r\nDe Adobe Afbeeldingen zijn echter niet afspeelbaar.\r\nBij voorbaat vast mijn dank, voor een oplossing.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;551037]Wat voor extensie hebben die adobe afbeeldingen?\r\nWat voor extensie hebben die \'normale afbeeldingen\'?[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Obelix71,\r\nFijn dat je zo snel reageert.\r\nDe Adobe beeldn op mijn map Afbeeldingen zijn NMP RLE en kunnen niet na op een CD te zijn gebrand,\r\nop mijn DVD speler worden weergegeven.\r\n\r\nDe beelden die ik normaliter zelf voor mijn map Afbeeldingen download, zijn JPEG.\r\nEn die worden op een CD gebrand, wel via mijn DVD-speler weergegeven.\r\n\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;551055]ken geen dvd speler die het bestandstype nmp en/of rle kunnen afspelen. jpg/jpeg is een standaardtype, dat doorgaans wel door een dvd-speler wordt ondersteund.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Obelix71,\r\nDie indruk had ik van de situatie ook gekregen.\r\nHet probleem is nu echter, ofdat het mogelijk is om die adobebeelden van nmp of rle injpg/jpeg te veranderen.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag.
Link naar reactie
Hallo allemaal die mij hebben geholpen, vast bedankt voor de moeite.\r\nIk zal inderdaad met een converter moeten werken.\r\nDie AVS image converter heb ik al uit geprobeerd.\r\nMaar kan de beelden van Mijn afbeeldingen niet in file geplaatst krijgen.\r\nLinks staat de hele kolom met mappen - waaronder Mijn documenten en daarin de map afbeeldingen.\r\nAls ik die heb geselecteerd en op openen klik gebeurt er niets.\r\nAls iemand een gratische andere converter weet, zou ik dat ook zeer op prijs stellen.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;551249]dan heb je zeker een andere dan ik .:confused:\r\n[URL]http://www.avs4you.com/AVS-Image-Converter.aspx[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nHallo tjoekse,\r\nJe hebt gelijk het was niet de juiste converter.\r\nDe door jou geadviseerde is een prachtige gemakkelijk hanteerbare converter.\r\nDie waarschijnlijk door betaling moet worden geactiveerd, om de geconverteerde\r\nbeelden in een map op te kunnen slaan.\r\nMaar dat loont zichzelf weer met de goede resultaten.\r\nHoe dan ook zal ik de betaalde versie aanschafffen, en ben hartstikke dankbaar voor je\r\naangedragen oplossing van mijn probleem.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag
Link naar reactie
Hallo Tjoekse,\r\nIk heb van je aanbevolen Image converter de betaalde versie aangeschaft.\r\nEn ben onder de ondruk van het grote gemak, de snelheid waarmee deze de beelden omzet.\r\nPer girofoon geld over maken is de snelste manier gebleken, om de activeringscode te kunnen ontvangen.\r\nNa dat ik het geld had overgemaakt - en dat per E[-mail had gemeld - ontving ik deze reeds de volgende\r\ndag.\r\nNogmaals bedankt - en ook de andere die wilde helpen - met de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...